خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران كلیوی زنجان:

حس نوعدوستی در ماه رمضان تجلی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۱۷

مدیر انجمن حمایت از بیماران كلیوی زنجان با تبیین برنامه های این انجمن در ماه رمضان، تصریح كرد: تقویت ارتباط عاطفی و حس نوعدوستی در بین بیماران و خیرین دردآشنای بیداردل، یكی از اهداف این انجمن در اجرای برنامه های ماه رمضان است.

ایلنا: مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: اعضاء انجمن حمایت از بیماران کلیوی، خیرین، مسئولین، روسای شورای هیئات مذهبی و مداحان و بانوان خیّر هیئات مذهبی در این دیدار‌ها، انجمن کلیوی را یاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا طهماسبی برگزاری مراسم ضیافت افطاری را یکی از برنامه‌های این انجمن در ماه رمضان برشمرد و گفت: این مراسم بر طبق سال‌های گذشته برای۵۰۰ نفر از بیماران کلیوی اعم از دیالیزی، پیوندی و مراقبتی و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

وی هزینه این مراسم را که با تهیه و توزیع رایگان سبد غذایی برای بیماران و خانواده آنان همراه است، ۶۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: هزینه این ضیافت افطاری توسط خیرین و به صورت اختصاصی پرداخت می‌شود.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان به تهیه سبد غذایی و بهداشتی برای خانواده‌های بیماران کلیوی اشاره کرد و گفت: این سبد غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، قند و چای، زولبیا، ماکارانی، صابون، ریکا و... است که توسط خیرین تهیه می‌شود.

طهماسبی دیدار از خانواده‌های بیماران کلیوی نیازمند و دیدار از بخش‌های دیالیز در سطح استان را از برنامه‌های دیگر این انجمن در ماه رمضان دانست و تاکید کرد: اعضاء انجمن حمایت از بیماران کلیوی، خیرین، مسئولین، روسای شورای هیئات مذهبی و مداحان و بانوان خیّر هیئات مذهبی در این دیدار‌ها، انجمن کلیوی را یاری می‌کنند.

وی ادامه داد: همراهی فرهنگی مبلغان مذهبی با انجمن حمایت از بیماران کلیوی، در مساجد زنجان، از دیگر برنامه‌های این انجمن در ماه رمضان است.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، شکرانه سلامتی و فرصت استفاده از فیوضات ماه پرفیض الهی را در یاری رساندن به بیماران نیازمند عنوان کرد و افزود: افراد خیّر و نوعدوست زنجان، بنا به ضرورت انسانی و حیاتی، در تمامی زمینه‌ها این انجمن را یاری کنند تا سنگینی بار مشکلات از دوش بیماران نیازمند برداشته شود.

گفتنی است در اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان، کمیته‌های مالی و پشتیبانی، فرهنگی، امداد و رفاه و بانوان با محوریت روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران کلیوی را یاری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز