خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بیش هیئت امنای 143 مسجد در قالب طرح جامع مسجد محوری

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۸

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با هیئت امنای 143 مسجد در قالب طرح جامع مسجد محوری خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: کمک به خانواده‌های نیازمند و برطرف کردن مشکلات معیشتی خانواده‌های نیازمند از اهدفی است که با اجرای طرح جامع مسجد محوری دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: از اهداف طرح جامع مسجد محوری کمک و رسیدگی به مشکلات به نیازمندان محلی است.

وی با بیان اینکه طرح جامع مسجد محوری با تشکیل هسته‌های مردمی متشکل از امام جماعت، اعضای هیئت امنا، اعضای بسیج پایگاه مسجد و معتمدین محل اجرا می‌شود، اضافه کرد: از اقدامات هسته‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف در قالب طرح جامع مسجد محوری جمع‌آوری کمک‌های مردم و توزیع آنها در بین نیازمندان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یکی از اهدافی که در طرح جامع مسجد محوری دنبال می‌شود، احیای کارکردهای مساجد بر اساس سنت و سیره پیامبر (ص) و همچنین استفاده از ظرفیت آنها به عنوان یک مرکز امداد کوچک است، تصریح کرد: تاکنون با هیئت امنای 143 مسجد استان در قالب این طرح حسنه انعقاد تفاهم‌نامه شده است.

وی اینکه طرح جامع مسجد محوری در نقاط مختلف شهر اجرا می‌شود، افزود: کمک به خانواده‌های نیازمند و برطرف کردن مشکلات معیشتی خانواده‌های نیازمند از اهدفی است که با اجرای طرح جامع مسجد محوری دنبال می‌شود.

حسنلو در پایان با اشاره به اینکه سال گذشته 3 میلیارد و 290 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح جامع مسجد محوری جمع‌آوری شد، تصریح کرد: این مبالغ با همکاری مساجد جمع‌آوری و در بین نیازمندان همان محل هزینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز