خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته بهزیستی در زنجان صورت گرفت؛

بازدید دانشجویان و کارکنان موسسه آموزش عالی روزبه از مرکز مراقبتی سالمندان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۵

جمعی از دانشجویان و کارکنان موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی روزبه زنجان از مرکز شبانه روزی توانبخشی و مراقبتی سالمندان مرد همیاران شفیق بهزیستی بازدید کردند.

ایلنا: مسئول روابط عمومی موسس آموزش عالی روزبه زنجان هدف از برگزاری این برنامه را به یاد هم نوعان بودن و رفع مشکلات و کاستی‌ها در این ماه عنوان کرد و افزود: این مناسبت‌ها فرصتی برای دیدار با کسانی است که کمتر کسی سراغ آن‌ها را می‌گیرد و باید مردم از این مراکز نگهداری و مراقبتی بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، نرگس عبداللهی مدیر روابط عمومی این موسسه با اعلام این خبر گفت: در این دیدار موسسه اقلام خوراکی و برخی مایحتاج روزمره سالمندان را تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داد.

به گفته وی، این برنامه همه ساله با حضور دانشجویان و کارکنان موسسه برگزار می‌شود که با استقبال چشمگیر همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدید از مراکز معلولان و سالمندان به یک رسم دیرین برای این موسسه علمی تبدیل شده، اظهار کرد: در تلاشیم تا چنین برنامه‌هایی را در طول سال تحصیلی جدید نیز ادامه دهیم.

عبداللهی در پایان هدف از برگزاری این برنامه را به یاد هم نوعان بودن و رفع مشکلات و کاستی‌ها در این ماه عنوان کرد و افزود: این مناسبت‌ها فرصتی برای دیدار با کسانیست که کمتر کسی سراغ آن‌ها را می‌گیرد و باید مردم از این مراکز نگهداری و مراقبتی بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز