خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

اصناف تکیه گاه اصلی پلیس در تامین امنیت اجتماعی است

asdasd

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش واهمیت اصناف در جامعه گفت: در زنجان بالاترین امنیت در عرصه های مختلف وجود دارد.

ایلنا - زنجان: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش واهمیت اصناف در جامعه گفت: در زنجان بالاترین امنیت در عرصه های مختلف وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ سردار یحیی شرفی، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در همایش پلیس، امنیت و اصناف اظهار داشت: امروز پلیس دیگر با اسلحه متکی نیست بلکه تکیه گاه اصلی نیروی انتظامی اصناف است.

وی با اشاره به اینکه "سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماست" شعار امسال هفته نیروی انتظامی است، افزود: با مشارکت پلیس و اصناف این شعار می توانند تحقق یابد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارتقای فرهنگ عمومی، مدنی و سیاسی مردم عامل مهمی در جهت ایجاد امنیت پایدار در جامعه می باشد، ابراز کرد: احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر بیانگر سیاست مشارکت مدنی دین مبین

وی به بحث تولی و تبری در فرهنگ اسلام اشاره کرد و گفت: این امر نیز یکی از موارد مورد تاکید دین اسلام در جهت آرامش و امنیت جامعه است.

سردار شرفی تامین امنیت بازار را یکی از دغدغه های مسئولان استان زنجان برشمرد و یاداور شد: با توجه به وقوع برخی مسائل در بازار کشور و به تبع آن در استان، طرح های بسیاری در راستای رفع این مسائل در استان اجرا شد.

وی با اشاره به پایش تصویری بازار زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای رفاه حال بازاریان و کسبه در راستای جلوگیری از وقوع برخی اتفاقات در 118 نقطه بازار زنجان دوربین های کنترل از راه دور نصب شده و این نقاط هر لحظه کنترل می شود.

سردار شرفی در ادامه با تاکید براینکه باید فرهنگ اعتماد، اعتبار و انصاف در بین کسبه و بازاریان همواره حاکم باشد، افزود: بازاریان معتمد و باسابقه باید تلاش کنند تا این فرهنگ در بین آحاد جامعه ترویج یابد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز در استان زنجان بهترین وضعیت امنیتی حاکم است، یادآور شد: زنجان سومین استان در وقوع جرائم و همچنین پنجمین استان کشور در بحث کشف جرائم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز