خبرگزاری کار ایران

رئیس تعمیرات نگهداری انتقال و دیتا منطقه شمال‌غرب خبر داد:

نصب رادیوهای NEC 2*2 در تلمبه‌خانه‌های مربوطه

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۰۱

رئیس تعمیرات نگهداری انتقال و دیتا منطقه شمال‌غرب گفت: رادیو های NEC 2*2 در تلمبه خانه‌های ابهر، ایده‌لو، شهید کریمی ترکمنچای (قره چمن) و ایستگاه‌های مخابراتی صائین قلعه و میانه کوه نصب می‌شود.

ایلنا: رییس تعمیرات نگه داری انتقال و دیتا منطقه شمال‌غرب از نصب رادیوهای NEC در تلمبه‌خانه‌های ابهر، ایده لو، شهید کریمی ترکمنچای و نیز ایستگاه‌های مخابراتی صائین قلعه و میانه کوه خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدرضا شاکری، رئیس تعمیرات نگهداری انتقال و دیتا منطقه شمالغرب کشور امروز با عنوان این خبر گفت: این اقدام به منظور تسریع در راه اندازی مراکز تلفن ۱ MX تلمبه خانه‌های ابهر، ایده لو و قره چمن صورت خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه این رادیوها در ایستگاه‌های مخابراتی صائین قلعه و میانه کوه که متعلق به شرکت ارتباطات زیر ساخت است نصب خواهد شد، اظهار داشت: با اجاره E۱بین تهران – صائین قلعه، تهران –میانه کوه، زنجان- میانه کوه و زنجان – صائین قلعه این رادیو‌ها امکان ایجاد ارتباط با شبکه سراسری تلفنی، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و نیز کلیه مناطق یازده گانه و ساختمان‌های وزارت نفت را به وجود خواهد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز