خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

افتتاح بیش از 50 طرح اشتغال همزمان با هفته دولت در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۵۵

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان از افتتاح بیش از 50 طرح اشتغال همزمان با هفته دولت در استان زنجان خبر داد.

ایلنا: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور پایداری این طرح‌ها و حسن انجام کار تمام فرآیند اجرای آن از سوی کار‌شناسان امداد نظارت‌های کامل صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، منصور عبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان امروز گفت: در آستانه گرامیداشت هفته دولت و در راستای تحقق برنامه‌های توانمندسازی جامعه هدف بیش از ۵۰ طرح اشتغالزایی مددجویی با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این تعداد طرح برای ۶۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان شغل ایجاد می‌شود، تصریح کرد: اعتبارات این طرح‌ها از محل منابع داخلی امداد و تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، مشاغل خانگی و سایر طرح‌های تولیدی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان اذعان داشت: به منظور پایداری این طرح‌ها و حسن انجام کار تمام فرآیند اجرای آن از سوی کار‌شناسان امداد نظارت‌های کامل صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز