خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت در زنجان؛

اهتزاز بزرگترین پرچم نظام جمهوری اسلامی در شرکت خالص‌سازان روی زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۹

بزرگترین پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال‌غرب کشور به مساحت 360 مترمربع و در ارتفاع 62 متری در شرکت خالص سازان روی زنجان به اهتزاز درآمد.

ایلنا: استاندا رزنجان گفت: ۶۴ واحد سرب و روی در استان زنجان فعال است و این ماده معدنی ۷۰ درصد صادرات استان و اشتغالزایی ۵ هزار نفر را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان در دومین روز از هفته دولت و در مراسم رونمایی از پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در شرکت خالص سازان روی زنجان هفته دولت را فرصت مناسبی برای به نمایش درآوردن دستاوردهای دولت عنوان کرد و گفت: رمز ماندگاری نام شهید رجایی در تاریخ ایران علیرغم خدمت ۲۸ روزه ساده‌زیستی، فروتنی و صداقت بود.

مقام عالی استان ادامه داد: شهید رجایی الگوی تمام خدمتگزاران نظام است و این شهید باوجود اینکه عملکردی را در کارنامه ریاست جمهوری خود ثبت نکرد ولی برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به واحدهای سرب و روی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۶۴ واحد سرب و روی در استان زنجان فعال است و این ماده معدنی ۷۰ درصد صادرات استان و اشتغالزایی ۵ هزار نفر را در پی دارد.

رئوفی‌نژاد از شرکت خالص سازان روی به عنوان یکی از شرکت‌های سالم با رعایت مسائل زیست محیطی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: رعایت مسائل زیست محیطی و استانداردهای ایمنی لازمه کار است.

استاندار زنجان افزود: شرکت خالص سازان روی زنجان به عنوان صاد رکننده نمونه استان از خلاقیت و نوآوری در استفاده از دستگاه‌ها برای تولیدات خود استفاده کرده است.

به گفته رئوفی‌نژاد باید از این واحد‌ها که جایگاه اثرگذاری در صنعت کشور دارند، محافظت کنیم.

در پایان پرچم جمهوری اسلامی ایران با ۳۶۰ مترمربع مساحت در ارتفاع ۶۲ متری به عنوان بزرگ‌ترین پرچم در شمال‌غرب کشور در محل شرکت خالص سازان روی زنجان به اهتزاز درآمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز