خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی انجمن خیریه بیماران کلیوی زنجان اعلام کرد:

بیماران دردمند کلیوی در انتظار یاری خیّرین

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۰

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان در جهت تسریع ساخت و تکمیل اولین پروژه تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی شمال‌غرب کشور و در جهت یاری رساندن به بیماران کلیوی نیازمند، از تمام خیرین نوع‌دوست در جهت تهیه مصالح و هزینه‌های مورد نیاز این پروژه دعوت به عمل می‌آورد.

زنجان ـ ایلنا: بیماران دیالیزی اغلب عمر خود را در زیر دستگاه دیالیز، در هفته ۳ روز و به مدت ۴ ساعت سپری می‌کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، این پروژه تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی که در ۵ طبقه و در شهرک آزادگان زنجان است شامل بخش دیالیز و خدمات جانبی، مرکز اداری و اجرایی، مرکز آموزشی و تحقیقاتی، مشاوره سالمندان و خوابگاه می‌باشد.

شایان ذکر است بیماران دیالیزی اغلب عمر خود را در زیر دستگاه دیالیز، در هفته ۳ روز و به مدت ۴ ساعت سپری می‌کنند.

همچنین این بیماران نیازمند با از دست دادن شغل و سایر فعالیت‌های اجتماعی در تنگنای شدید روحی و مالی قرار دارند و از ادامه تحصیل و ازدواج فرزندان و معیشت آنان نیز با مشکل مواجه‌اند.

لذا با ساخت این پروژه تخصصی گام‌های مثبتی در جهت آموزش، پیشگیری و تحقیق در زمینه‌های مختلف برداشته می‌شود و بیماران کلیوی فعالیت‌های تولیدی، فرهنگی و هنری خود را در جهت درآمدزایی به صورت متمرکز انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز