خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار سمنان؛

افتتاح سایت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهرستان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۰

در راستای اجرای سیاستهای تنظیم بازار و ایجاد غرف در سطح شهر و با هدف ارائه محصولات و مایحتاج عمومی و ضروری وبدون واسطه به مردم سایت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با اعتبار بالغ بر 300 میلیون تومان با حضور استاندار، فرماندار سمنان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و صاحبان غرفه ها در مسکن مهر صنعتی ساز افتتاح گردید.

ایلنا: سایت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهرستان سمنان افتتاح شد. استاندار سمنان در آیین افتتاح سایت مذکور گفت: خدا را شاکریم که شاهد به بار نشستن این خدمات هستیم. پیش از این، منطقه مسکن مهر فقط بیابان بود اما بعد از گذشت ۳ سال شاهد پیشرفت، عمران و آبادی در این منطقه هستیم و باعث افتخار است که مسکن مهر سمنان تبدبل به نمونه استانی و کشوری شده است.

به گزارش ایلنا، عباس رهی از احداث مسجد - فضاهای ورزشی- فروشگاه - بیمارستان خصوصی فوق تخصصی - کلانتری و شهرداری در آینده نزدیک در مسکن مهر خبر داد و گفت به تدریج مسکن مهر از کلیه خدمات رفاهی برخوردار خواهد شد و مردم این منطقه قادر خواهند بود کلیه مایحتاج خود را از همین جا تامین نمایند.

رهی اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در استان افتتاح خواهد شد.

وی از روبه اتمام بودن پروژه‌های مهر ماندگار در استان خبر داد و افزود استادیوم پانزده هزار نفری سمنان نیز بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان نیز تا کنون برای آن هزینه شده است و در صورت تخصیص مابقی اعتبارات این پروژه در این هفته نیز به بهره برداری می‌رسید.

استاندار سمنان همچنین از اختصاص ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۹۲ جهت احداث سد فینسک خبر داد و گفت با ساخت این سد آب شرب منطقه از لحاظ کیفیت و کمیت تاثیر قابل توجهی خواهد داشت و امیدواریم در اصلاحیه قانون نیز به آن توجه شود.

سعدالدین فرماندار شهرستان سمنان نیز در حاشیه این مراسم گفت پیگیری مسائل مسکن مهر جزء برنامه‌های دولت یازدهم بوده و ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی به تامین مسکن اقشار مختلف مردم توجه ویژه‌ای داشته‌اند که ان شاءا... شاهد خدمات بیشتری به مردم شریف شهرستان سمنان در مسکن مهر خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز