خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمدیان:

مقبولیت مردم سبب اقتدار حكومت اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۷

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: دولتمردان باید كاركرد نظام اسلامی را نزد مردم بالا ببرند، زیرا كه مقبولیت مردم سبب اقتدار حكومت اسلامی است.

ایلنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار در نشستی با اقشار تاثیرگذار شهرستان گرمسار شامل مداحان، مبلغان و مسئولان هیئات مذهبی در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای گرامیداشت هفته دولت به انتظارات مردم از دولتمردان اشاره کرد و افزود: مردم انتظار دارند تا دولتمردان به اسلام خدشه وارد نکنند و در حکومت اسلامی به مبانی اعتقادی و نظامی توجه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محسن محمدیان اظهار داشت: دولتمردان باید به کار خود رسیدگی داشته باشند تا ببینند برای ۹۸ درصد از مردمی که به جمهوری اسلامی رائ مثبت دادند در انجام وظیفه کوتاهی نکرده باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: دولتمردان باید تلاش کنند تا با کاهش معضلات اجتماعی و اقتصادی و با از بین بردن چالش‌ها در کشور مشکلات مردم را حل کرده و خشنودی آنان را حاصل کنند.

محمدیان با اشاره به اینکه نزد دولتمردان اسلامی، موقعیت و نظام دولتی نباید سبب تفاخر و غرور شود، به مباحثی از دیدگاه امام خمینی (ره) در مورد ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: ملت ارباب رجوعان ما هستند و در حال خدمت به ارباب خود، غرور گرفتن معنا ندارد.

وی تصریح کرد: هر کجا صحنه خدمت رسانی بهتر و با تدبیر‌تر باشد مطمئنا محبوبیت بیشتر خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار با اشاره به فرموده شهید مطهری اظهار داشت: نباید غافل از این شد که در خدمت رسانی هم افراط و تفریط شود و اعتدال شاخصه بسیار مهمی است و محبوبیت را به همراه دارد.

محمدیان تصریح کرد: دولتی مورد حمایت مردم قرار خواهد گرفت که دلسوز مردم بوده و با رعایت عدالت اسلامی حافظ دنیا و آخرت آنان باشد.

وی با بیان اینکه اسلام در اصل خود عیبی ندارد و هر عیبی که هست از مسلمانیست، در کلام آخر به دولتمردان گفت: امید است فعالیت‌های خود را در تراز دولت اسلامی قرار دهیم و کاری نکیم که مردم نسبت به دین بدبین شوند و همچنین تصمیماتی اسلامی بگیریم زیرا اسلام ثمره وجودی ۱۴۰۰ سال کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز