خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان:

در مرداد ماه بیش از 2500 تن فرآورده های دام و طیور در شهرستان تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۱۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان از تولید 2540 تن فرآورده های دام و طیور در شهرستان در ماه گذشته خبر داد.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان از تولید 2540 تن فرآورده های دام و طیور در شهرستان در ماه گذشته خبر داد. وی گفت: این فرآورده‌ها شامل شیر ۹۰۰ تن، گوشت قرمز۷۱۰، گوشت سفید ۵۱۰و ۴۲۰ تن تخم مرغ صنعتی و بومی بوده است.

به گزارش ایلنا، مراد خادم افزود: در این مدت ۱۳مورد پروانه بهره برداری، پنج مورد جواز تاسیس، هفت مورد تمدید پروانه بهره برداری و سه مورد نیز تمدیدجواز تاسیس در حوزه دام وطیور از سوی مدیریت صادر شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان در باره مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه تولیدات گیاهی گفت: مبارزه با آفت و امراض زراعی و باغی در سطح ۸۰۰ هکتار، مبارزه با علف‌های هرز مزارع و باغ‌ها در سطح۳۳۰ هکتار، انجام مبارزه بیولوژیک در سطح ۲۱۰ هکتار، توزیع ۱۵۰ تن انواع کود‌ها ی شیمیایی و توزیع ۱۸ دستگاه تراکتور و ادوات کشاورزی از مهم‌ترین اقدامات در این حوزه بوده است.

خادم بیان کرد: اجرای شش هکتار آبیاری تحت فشار با بیش از ۲۴۰ میلیون ریال اعتبار دولتی، صدور یک فقره جواز تاسیس صنایع غذایی و پیگیری کارهای مربوط به امور اراضی ازجمله پاسخ به استعلام‌ها، بازدید‌ها و بررسی پرونده‌های متقاضیان از دیگر اقدامات مدیریت در مرداد ماه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز