خبرگزاری کار ایران

به منظور انعکاس برنامه‌های دهه کرامت؛

نسیم یار به صدا و سیمای مرکز سمنان می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۹۳

همزمان با میلاد حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) به منظور انعکاس برنامه‌های دهه کرامت نسیم یار به صدا و سیمای مرکز سمنان می‌آید.

ایلنا: همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه سلام ا... علی‌ها و حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع)، استان سمنان به بوی بیرق حرم آستان قدس رضوی معطر خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، در آستانه میلاد حضرت امام رضا (ع) مردم ولایتمدار استان سمنان میزبان خادمان حرم رضوی خواهند بود و صدا و سیمای مرکز سمنان مانند سالهای گذشته برنامه‌های این گروه معنوی را همراهی خواهد کرد.

این گروه ضمن حضور در مجمع عاشقان خاندان عصمت و طهارت در برنامه‌های در شهر و شبهای اطلسی سیمای مرکز سمنان نیز حضور یافته و از مناقب و فضایل امام رئوف و حضرت فاطمه معصومه سلام ا... علی‌ها صحبت خواهند کرد.

از برنامه‌های این گروه می‌توان به سفر خادمان به هشت شهرستان استان سمنان اشاره کرد که صدا و سیما تلاش دارد برنامه‌های آنان را پوشش خبری دهد.

واحد اطلاعات و اخبار این مرکز در دهه کرامت نیز با پوشش خبری این گروه که به هشت شهرستان استان سمنان سفر می‌نمایند تلاش می‌کند مراسم این دهه و جشنهای مردمی «زیر سایه خورشید» را به نحو مطلوب انعکس داده و همراه و همگام با مردم و کاروان خدام حرم رضوی در استان سمنان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز