خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار شهرستان سمنان:

ایستگاه مطالعه در راه آهن سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۵۴

ایستگاه مطالعه راه آهن سمنان با حضور فرماندار سمنان، مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان سمنان و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

ایلنا - سمنان: فرماندار سمنان در مراسم افتتاح ایستگاه مطالعه راه آهن سمنان اظهار داشت: همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان و مدیریت ایستگاه راه آهن سمنان در اجرای این طرح مهم و قابل تقدیر است.
به گزارش ایلنا حسن سعدالدین گفت: راه اندازی ایستگاه های مطالعه در مراکز پرتردد این شهرستان، در نهایت به ارتقای فرهنگ عمومی می انجامد.
وی تصریح کرد: برای رفع یکی از دغدغه های اساسی و اصلی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که افزایش شمار کتاب خوان ها و ساعات مطالعه در جامعه است، همکاری مشترک خوبی انجام شد و این نشان می دهد که مسوولان به دنبال عملیاتی شدن منویات رهبری در جامعه هستند.
فرماندار سمنان با تاکید بر این که فرهنگ مطالعه و کتاب و کتاب خوانی باید با شیوه های مختلفی بین مردم ترویج شود، اظهار داشت: استان سمنان دارای مردمی فرهنگی و فرهنگ دوست و لایق ارائه چنین خدماتی است.
فرماندار شهرستان سمنان با تاکید بر اینکه راه اندازی ایستگاه های مطالعه می تواند به ارتقای جایگاه فرهنگی استان و شهرستان سمنان در کشور کمک کند، گفت: راه اندازی این ایستگاه ها، می تواند کتاب را به آسانی در دسترس مردم قرار داده تا از آن به خوبی بهره ببرند.
سعدالدین افزایش توان علمی و سطح سواد عمومی را یکی از دستاوردهای اجرای طرح های مختلف در حوزه کتاب و کتاب خوانی بیان کرد و افزود: طرح پیک مهر نیز با هدف توجه به مباحث اجتماعی در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه در سمنان در دست اجراست.
وی با تاکید بر اینکه همه مردم و دانشجویان سمنانی باید از فرصت ایجاد شده با راه اندازی ایستگاه های مطالعه بهره برداری کافی از این امکان را داشته باشند، خواستار تنوع بخشی به محتوای کتاب ها و توجه به امور عمومی و فرهنگی در این طرح شد.
فرماندار سمنان ایجاد ایستگاه های مطالعه را طرحی ارزشمند دانست که در کشور پیگیری می شود و خواستار تقویت آن شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز