خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در سمنان هشدار داد:

تهدید امنیت شغلی كارگران وابسته به صنایع پتروشیمی

asdasd

اکثر واحد‌های تولیدی بویژه واحد‌های وابسته مستقیم به صنایع پتروشیمی با توجه به روند معاملات و نوسانات قیمت در بازار سهام پتروشیمی، قدرت خرید مواد اولیه تولید را از دست داده‌اند و ادامه این روند امنیت شغلی كارگران این واحدها را به مخاطره خواهد انداخت.

سمنان - ایلنا: دبیر خانه کارگر سمنان نسبت به تاثیر نوسانات بازار سهام صنایع پتروشیمی بر امنیت شغلی كارگران واحدهای تولیدی وابسته به این محصولات ابراز نگرانی كرد.

حبیب الله محقق در این باره به ایلنا گفت: اکثر واحد‌های تولیدی بویژه واحد‌های وابسته مستقیم به صنایع پتروشیمی با توجه به روند معاملات و نوسانات قیمت در بازار سهام پتروشیمی، قدرت خرید مواد اولیه تولید را از دست داده‌اند و ادامه این روند امنیت شغلی كارگران این واحدها را به مخاطره خواهد انداخت.

این فعال كارگری با بیان اینکه در این زمینه کارگاهای کوچک زود‌تر از واحد‌های بزرگ دچار مشکل شده‌اند اظهار داشت: هر واحدی که به نحوی در تهیه مواد اولیه و حتی بسته بندی نیازمند به این صنعت هستند با توجه به افزایش قیمت ارز و به تبع آن نوسانات قیمت در بازار سهام دچار تردید در خرید مواد اولیه شده‌اند.

محقق با بیان اینكه نوسانات بازار سهام صنایع پتروشیمی رابطه مستقیمی با افزایش قیمت محصولات تولیدی صنایع وابسته دارد، افزود: اگر قیمت سهام این محصولات در بازار بورس ثبات نداشته باشند بودجه بندی واحدهای تولید کننده و مصرف کننده دستخوش تغییرات زیادی خواهند شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز