خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج مهندسین استان سمنان:

اقتصاد مقاومتی پاتكی در برابر حمله سیاسی غرب علیه ایران است

کد خبر : ۴۹۹۱۰

مسئول بسیج مهندسین استان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی پاتکی در برابر حمله چشم بسته سیاسی غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ایلنا - سمنان: مرتضی دهرویه در بازدید علمی و تخصصی مهندسین بسیجی از شرکت الگانت سمنان در جمع مهندسین بسیجی بازدید کننده از شرکت الگانت اظهار داشت: در راستای حضور موثر بسیج در عرصه‌های مختلف علمی و افزایش مهارتهای تخصصی، آگاهی از آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی، این سازمان را برآن داشته که با بهره‌گیری از برنامه‌های هدفمند و سودمند در قالب بازدیدهای علمی گامی موثر در این راستا بردارد.

به گزارش ایلنا، دهرویه هدف از برگزاری بازدیدهای علمی را ایجاد خودباوری و شور و نشاط علمی در بین نخبگان، توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، آشنایی با نیازهای علمی و فناوری در سطح صنایع مختلف، آشنایی با زمینه‌های کاری مرتبط با رشته‌های تحصیلی و علاقه مخاطبان برشمرد.

عضو هئیت مدیره شرکت الگانت سمنان گفت: این شرکت شامل واحدهای تولید نخ، رنگرزی و تکمیل، نساجی، آزمایشگاه کیفیت و... است.

جعفری افزود: در واحد تولید نخ، ماهی 15 تن و در واحد رنگرزی نیز روزانه 4 هزار مترپارچه خروجی دارد، از نظر میزان تولید شرکت الگانت در خاور میانه حائز رتبه اول می باشد.

وی اظهار داشت: مواد اولیه مورد استفاده در این شرکت 50 درصد تولید داخل و 50 درصد وارداتی است و در رابطه با تاثیر تحریم‌ها بر فعالیت این شرکت، تاثیرات منفی وجود داشته است.

عضو هیئت مدیره شركت الگانت سمنان تصریح كرد: به دو دلیل توانسته‌ایم تا حدود زیادی تحریم‌ها را دور بزنیم و بر بسیاری از مشکلا فائق آییم اول اینکه ذخیره نخ این شرکت همیشه تا یك سال تامین است و دوم اینکه این شرکت با مشارکت شرکت الگانت ترکیه اداره می‌شود و از آنجایی که برند الگانت در 44 کشور دنیا شناخته شده است در خصوص صادرات و فروش داخلی مشکلی نخواهیم داشت.

جعفری افزود: سرمایه اولیه شرکت 24 میلیون دلار بوده که با مشارکت شرکت الگانت به 69 میلیون دلار رسید و در آغاز فعالیت این شرکت در ایران، مهندسانی از ترکیه به عنوان نمایندگان شرکت الگانت در کنار ما حضور داشتند و انتقال دانش و تکنولوژی بدین صورت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تنوع کاری محصولات این شرکت بسیار زیاد بوده به گونه‌ای که حدود 2000 نوع پرده با طرح‌ها و اشکال مختلف تولید و روانه بازار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز