خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی وزارت کشور/

سرخه به صورت رسمی به شهرستان ارتقاء یافت

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۵

در این آیین که استانداران سمنان و کرمان، معاونین استاندار و فرماندار شهرستان سمنان مسوولان استان سمنان و شهرستان سرخه و مردم شهید پرور سرخه حضور داشتند ˈعلی عاشوریˈ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه منصوب و معرفی شد.

ایلنا - سمنان: سرخه در 20 کیلومتری غرب سمنان و در حاشیه محور تهران - مشهد واقع شده و دارای دو دهستان و 14 روستا است.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی وزارت کشور در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: سرخه مرکز تربیت شهیدان والامقامی است که در بی نشانی نام و نشان داشتند.

ˈسیدصولت مرتضویˈ گفت: از نظر جغرافیای طبیعی و نیز سایر شاخص ها و نیز توسعه خدمات رسانی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت نیاز به ارتقای سطح سیاسی داشت.

وی گفت: بر اساس درخواست مردم و پیگیریهای استاندار سمنان و تطبیق امور با شاخص ها ریاست جمهوری با عنایت ویژه به این خطه با تصویت دولت کریمه این بخش به شهرستان ارتقاء یافت.

در این آیین که استانداران سمنان و کرمان، معاونین استاندار وفرماندار شهرستان سمنان مسوولان استان سمنان و شهرستان سرخه و مردم شهید پرور سرخه حضور داشتند ˈعلی عاشوریˈ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه منصوب و معرفی شد.

شهرستان سرخه با تقدیم 200 شهید و یک هزار و 500 جانباز و ایثارگر کارنامه درخشانی در پیشتازی ایثار و شهادت به خود اختصاص دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز