خبرگزاری کار ایران

فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار سمنان خبر داد:

توزیع اقلام مصرفی پایین‌تر از قیمت بازار در نمایشگاه بهاره امسال

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۵

هدف از تشکیل هفتگی این جلسه تعدیل بازار در روزهای پایانی سال و دستیابی مردم به نیازهای ضروری خود می باشد

ایلنا - سمنان: سعد الدین از قیمت پوشاک در شهرستان انتقاد و از سازمان صنعت ومعدن وتجارت خواست تا با برپایی نمایشگاه ویژه پوشاک با حضور تولیدکنندگان خارج از استان نسبت به تعدیل قیمت پوشاک در این ایام اقدام لازم را به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، وی همچنین بر فعالیت پایدار جایگاههای CNG و ارائه خدمات مورد نیاز به مسافرین محترم نیز تاکید کرد.
در ادامه یحیایی معاونت سازمان صنعت معدن و تجارت گفت طرح نظارتی ویژه نوروز در حال برگزاری است و جهت حضور پررنگ بازرس ها،تمهیدات لازم اندیشیده شده است و برای هر صنف اکیپ های خاصی تعیین شده اند.
وی گفت تاکنون 555 تن مرغ منجمد ذخیره سازی شده است و در نظر است 200 تن دیگر نیز اضافه گردد.ایشان افزود قرار است مرغ منجمد با قیمت پایین تری از قیمت حال(5050 تومان) در نمایشگاه بهاره امسال عرضه گردد.
وی در مورد ذخیره سازی شکر نیز گفت 140 تن شکر برای استان ذخیرسازی شده است که از این رقم حدود 40 تن برای سمنان در نظر گرفته شده است.
یحیایی افزود در هفته اخیر 5 تن گوشت قرمز گرم نیز در سه مرکز چهار راه مازندران-فروشگاه اتکا و میدان نگارستان با قیمت مناسب عرضه گردید.
خانم شهریاری مسئول میادین میوه و تره بار شهرداری سمنان نیز اعلام کرد از 15 اسفند تا پایان ماه در بازارچه روز مقابل صدا و سیما و خیابان آستانه میوه با قیمت 15 الی 20 درصد قیمت بازار توزیع می گردد.
فرماندار سمنان در پایان جلسه گفت با هماهنگی های بعمل آمده اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم با 10 الی 20 درصد پایین تر از قیمت بازار در نمایشگاه بهاره امسال توزیع خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز