خبرگزاری کار ایران

3100 اصله نهال در شهمیرزادکاشته شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۲

شهردار شهمیرزاد همزمان با هفته منابع طبیعی از کاشت تعداد بیش از 3100 اصله نهال از انواع درختان در شهمیرزاد خبر داد.

ایلنا - سمنان: شهردار شهمیرزاد درختان خریداری شده را شامل 2000 اصله درخت گردوی محلی، 1100 اصله انواع درختان چنار، بید مجنون، توت نرک و... اعلام و افزود: این درختان با اعتباری بالغ بر 180 میلیون ریال خریداری و کار کاشت آنها در بلوار امام خمینی (ره)، بلوار آیت ا... مومنی شهمیرزادی، بوستان کودک، مجتمع رفاهی تفریحی پردیس، شهرک انقلاب، بلوار و خیابان ساری آغاز شده است.
به گزارش ایلنا: الماسی گفت: برای زیباسازی این شهر و ایجاد فضایی دل انگیز، مفرح و نشاط آور برای شهروندان و گردشگران کار کاشت گل های زینتی نیز در پارک ها، بلوارها و میادین این شهر در دستور کار این شهرداری قرار گرفته و در حال اجرا می باشد.
وی افزود: شهرداری در آستانه سال نو و بهار طبیعت نسبت به خرید وکاشت بیش از 2000 گلدان گل رز سفید، 3000 گلدان انواع گل های شمعدانی، گازانیا، اطلسی، 600 جعبه گل پامچال و3000 جعبه گل بنفشه با اعتباری بالغ بر 320 میلیون ریال نیز اقدام کرده است.
به گفته الماسی شهرداری شهمیرزاد در سال 1390 به عنوان شهرداری نمونه در زمینه حفظ و نگهداری فضای سبز و افزایش کمی و کیفی سرانه فضای سبز از سوی اداره کل منابع طبیعی استان سمنان انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز