خبرگزاری کار ایران

هفت هزار و 500 نفر در یگان حفاظت منابع طبیعی جذب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۳۴

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: طرح جذب هفت هزار و 500 نیروی جدید در یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری برای تایید به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شده است.

ایلنا - سمنان: فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان این که برای تقویت زیرساخت های یگان حفاظت این سازمان تلاش های گسترده ای صورت گرفته است افزود: رویکرد نیروهای منابع طبیعی در تمام مجموعه ها رویکردی ارزشی است و نیروهای این یگان با امکانات کم، بیشترین فعالیت ها را انجام می دهند.
به گزارش ایلنا، سرهنگ قاسم سبزعلی، برنامه ریزی، نظارت، کنترل، استفاده صحیح از موقعیت های مرتبط و مشارکت های مردمی را از جمله وظایف کارکنان این یگان عنوان کرد.
سبزعلی، تحقق اهداف این یگان را در گرو تعامل و همکاری مستمر سازمان های مرتبط نظیر نیروهای نظامی و انتظامی و مراجع قضایی با این نهاد ذکر کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب باید منابع طبیعی را جزئی از وجود خود بدانیم.
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری بر فراهم ساختن بستر مناسب برای به حداقل رساندن تخلفات تاکید کرد و افزود: باید برنامه های پیشگیرانه و مشارکت مردمی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی را تقویت کرد.
وی با بیان این که آمار تخلفات در کشور نسبت به گذشته از کاهش چشمگیر برخوردار است، گفت: یگان های حفاظتی همواره با رعایت ادب و احترام، حضور قدرتمند در صحنه های مقابله با تخلف و متخلفان دارند.
وی اجرای طرح های حفاظتی منابع طبیعی را نیازمند مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی و مردم دانست و با اشاره به هفته منابع طبیعی بر توسعه فرهنگ منابع طبیعی در بین مردم تاکید کرد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سفر به سمنان با تقدیر از تلاش های فرمانده قبلی، سرهنگ غلامرضا دهقانی را به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز