خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان عنوان کرد:

ترویج فرهنگ عمومی راه گشای بسیاری از مسائل در جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۴۵

چهل ویکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور استاندار سمنان و حجه الاسلام شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در استانداری سمنان برگزار گردید.

ایلنا - سمنان: استاندار سمنان در این جلسه ترویج فرهنگ عمومی را راهگشای بسیاری از مسائل در جامعه عنوان کرد و افزود: فرهنگ عمومی حتی در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی می تواند برنامه داشته باشد و پیش‌ برنده امور باشد.
به گزارش ایلنا، وی با اشاره به مطرح شدن اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی باید از دستگاه‌های اجرایی و اداره‌ها آغاز شود و در مصرف آب، برق و گاز اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی مورد توجه قرار گیرد.
استاندار سمنان با بیان اینکه مدیران موفق در اجرای اقتصاد مقاومتی معرفی شوند، اضافه کرد: برنامه‌ های اجرا شده دراین زمینه در دستگاه‌های فرهنگی برای نسل جوان نیز معرفی و بازگو شود.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه نباید قیمت پسته در جامعه تبدیل به سوژه شود، افزود: جامعه مسائل مهمتری دارد و اینگونه اشتباهات و بحث‌ها توقعات بی‌جا در جامعه ایجاد می کند.
رهی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج اقتصاد مقاومتی، گفت: در میان خانواده‌ها الگوهای مناسبی برای صرفه‌جویی وجود دارد که رسانه‌ها با ارائه آنها می‌توانند مروج اقتصاد مقاومتی برای جامعه باشند.
حجت الاسلام و المسملین شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه در کشور ضعف اخلاق داریم، گفت: در برنامه ‌های فرهنگ عمومی بر روی ترویج اخلاق دینی تبلیغ بیشتری شود.
همچنین در این جلسه کمیته ها و گروه های علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی گزارشاتی در خصوص جشنواره امام رضا(ع) و جشنواره خلیج فارس و موضوعات مختلف ارائه نمودند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز