خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی مهدیشهر خبر داد:

عضویت 250 کوهنورد مهدیشهری به عنوان همیار طبیعت

کد خبر : ۵۴۱۹۷

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از عضویت 250 کوهنورد مهدیشهری به عنوان همیار طبیعت خبر داد.

ایلنا - سمنان: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر خمید رضا عبدوس از عضویت 250 نفرکوهنورد در شهرستانمهدیشهر به عنوان همیار طبیعت خبر داد.

به گزارش ایلنا: حمیدرضا عبدوس تصریح کرد: این طرح با هدف مشارکت ورزشکاران در زمینه های حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی تجدید پذیر تدوین و در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

عبدوس خاطرنشان ساخت: برای این تعداد همیار طبیعت در شهرستان مهدیشهر دوره های آموزشی با هدف آشنایی همیاران طبیعت با سیاست های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر به مکان اجرای دوره های آموزشی همیاران طبیعت اشاره داشت و افزود: دوره های آموزشی همیاران طبیعت در طول سال در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و در خانه های ترویج، دفاتر شوراهای اسلامی روستاها و سایر محل های تجمع در سطح روستاهای شهرستان مهدیشهر برگزار می گردد.

وی خاطرنشان ساخت: شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی با تعاریف و اصطلاحات منابع طبیعی و آبخیزداری شامل جنگل، مرتع، بیابان، آبخیز، ترویجی و اطلاع رسانی، گونه های گیاهی و قانون جنگل ها و مراتع آبخیزداری آشنا می شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه جنگل ها، مراتع، آبخیزها و بیابان ها به عنوان قطب امنیتی اقتصادی همواره مورد توجه نظام بوده اند، اضافه کرد: این منابع خدادادی به عنوان پشتوانه بقای سایر بخش های اقتصادی مورد توجه قرار می گیرد.

عبدوس در خاتمه گفت: منابع طبیعی تجدید شونده شامل جنگل ها و مراتع به عنوان اصلی ترین و محوری ترین مساله برای استمرار حیات و بقای کره خاکی و پشتوانه محیط زیست بشر در برنامه ریزی ها مطرح هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز