خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

هدفمندی یارانه ها نقش موثری در مصرف بهینه برق داشته است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۵

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان در پنجمین نشست کمیته مدیریت مصرف برق این شرکت گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، نقش موثری در کاهش مصرف انرژی الکتریکی در استان داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، مهندس سیدمحمد موسوی زاده با بیان این که متوسط مصرف ماهانه مشترکان خانگی استان تقلیل یافته افزود: این میزان صرفه جویی در بخش غیر مولد به بخش مولد و صنعتی انتقال یافته و صرف فعالیت های تولیدی و کشاورزی شده است.
وی با تاکید براین که بهره گیری از فرصت های اصلاح الگوی مصرف یک ضررورت است اظهار داشت: استمرار آموزش مشترکان تعرفه های مختلف در دستور کار برنامه های شرکت قرار داشته و اثرات خوبی را در بهینه سازی مصرف به همراه دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: برنامه ریزی براساس میزان اثربخشی، آموزش و ارتباط چهره به چهره، ارزیابی، ارائه راهکار، اندازه گیری و ارزیابی مجدد، از زمینه های لازم برای پایش و استمرار برنامه های اثرگذار مدیریت مصرف به شمار می رود.
وی با عنوان این که با مدیریت مصرف انرژی الکتریکی به نوعی مدیریت سمت تقاضا را انجام می دهیم یادآور شد: نکته بارز آن است که با حفظ تولید در بخش های مولد و رفاه در بخش غیر مولد، مصرف را بهینه نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز