خبرگزاری کار ایران

شاهرود و میامی میزبان 10 جشنواره گردشگری

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۹

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از برگزاری جشنواره‌های متعدد گردشگری در استان سمنان و به ویژه شهرستان‌های شاهرود و میامی خبر داد.

ایلنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان اظهار داشت: باتوجه به اینکه برگزاری جشنواره‌های گردشگری در افزایش روحیه شادابی و نشاط در بین مردم، توسعه گردشگری و رونق اقتصادی منطقه موثر است، امسال بیش از ۱۰جشنواره گردشگری در شاهرود و میامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمید یزدانی با بیان اینکه شهرستان‌های شاهرود و میامی از نظر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری مستعد برگزاری جشنواره‌های گردشگری هستند، گفت: بر این اساس اردیبهشت ماه امسال جشنواره سفر به توران برگزار می‌شود.

یزدانی با اشاره به اینکه استقبال گردشگران و هم استانی‌ها از جشنواره‌های گردشگری برگزار شده در سالهای اخیر قابل توجه بوده است، افزود: این امر موجب تلاش مضاعف اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان در تداوم برگزاری و برپایی هر چه بهتر این جشنواره‌ها شده است.

وی گفت: جشنواره سفر به دشت شقایق کالپوش و همایش ملی اکوتوریسم از جمله جشنواره‌های بهاره این اداره کل در شاهرود و میامی است.

وی افزود: جشنواره سفر به مجن و آبشار تنگه داستان، جشنواره آیین‌های سنتی می‌امی، جشنواره فرهنگ روستایی و عشایری شهرستان شاهرود نیز از جشنواره‌های تابستانه این اداره کل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: جشنواره سفر به زیستگاه زاغ بور، جشنواره شادی‌های زمستانه و برپایی نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری شاهرود از دیگر برنامه‌های در دست اجرای حوزه گردشگری این اداره کل در شاهرود و میامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز