خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد؛

برگزاری 100 برنامه در هفته معلم در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۶

موفقیت های گسترده آموزشی استان سمنان در نظام تعلیم و تربیت مرهون تلاش های معلمان و فرهنگیان است.

ایلنا - سمنان: مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به مناسبت هفته معلم و در تجلیل از مقام معلم بیش از 100 عنوان برنامه در این استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد بناییان سفید به خبرنگاران گفت: مهمترین برنامه که معلمان این استان نیز در آن حضور دارند دیدار با مقام عظمای ولایت است.
محمد بناییان سفید با تاکید بر نقش و جایگاه خطیر معلمان در نظام تعلیم و تربیت افزود: اصلی ترین محور در طرح تحول بنیادین و نظام جدید آموزشی معلمان هستند.

وی معلمان را الگو و اسوه اخلاص و خدمت دانست و گفت: موفقیت های گسترده آموزشی استان سمنان در نظام تعلیم و تربیت مرهون تلاش های معلمان و فرهنگیان است.
بناییان سفید گفت: در طرح تحول بنیادین توجه خاصی به معلمان و نقش آنان شده است که تاکنون 30 تا 40 برنامه رفاهی و ارتقای جایگاه معلمان در قالب آن اجرا شده است.

محمد بناییان سفید، ایجاد دانشگاه فرهنگیان و تلاش برای رتبه بندی معلمان را از جمله این اقدامات برشمرد و اظهار داشت: تلاش وزارت خانه بر تصویب و اجرای طرح رتبه بندی معلمان در شورای انقلاب فرهنگی است.
وی گفت: در نقشه جامع علمی کشور معلمان در رده پژوهشگر، استاد و معلم آمده است.

وی گفت: از استان سمنان یک معلم عنوان نمونه کشوری را کسب کرده است و در هفته معلم از 30 معلم و فرهنگی نمونه استانی و 181 نفر شهرستانی تجلیل می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز