خبرگزاری کار ایران

رد صلاحیت 133 نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۵

رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: صلاحیت 97/4 درصد نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و بیش از 99 درصد نامزدهای شوراهای روستا در این استان به تایید هیات‌های اجرایی انتخابات رسید.

ایلنا: رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، هم اکنون 581 نفر و در روستاها یک هزار و 961 نفر مورد تایید قرار گرفته و به هیات‌های نظارت ارسال شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، علیرضا خلخالی افزود: در مجموع 133 نفر از نامزدها، صلاحیت‌شان تایید نشده که از این تعداد، صلاحیت 42 نامزد شوراهای شهری و 91 نفر از شوراهای روستایی مورد تایید قرار نگرفته است.
خلخالی یادآور شد: در فاصله ثبت نام از نامزدهای شوراهای اسلامی در استان سمنان تاکنون 19 نفر در شوراهای شهری و 29 نفر در شوراهای روستایی از ادامه نامزدی انصراف داده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان گفت: نامزدهایی که صلاحیت آنها به تایید هیات‌های اجرایی نرسیده است، پس از اعلام، آن‌ها چهار روز فرصت دارند مراتب اعتراض و یا شکایت خود را به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ارائه کنند تا از طریق هیات‌های نظارت مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی یادآور شد: اسامی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که در هیات‌های نظارت مورد تایید نهایی قرار می‌گیرند، دوازدهم خرداد به صورت آگهی منتشر می‌شود و پس از آن نیز زمان آغاز تبلیغات نامزدها است.
در انتخابات شوراهای اسلامی 113 نفر نماینده برای شوراهای اسلامی شهری و 870 نفر برای شوراهای اسلامی روستاهای استان سمنان انتخاب می شوند. چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و چهارم خرداد همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز