خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شاهرود:

خط توطئه دشمنان با تصمیم شورای نگهبان کور شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۸۷

دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند و به همین خاطر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را بزرگ جلوه می‌دهند و حضور مردم در انتخابات را بی اثر جلوه می‌کنند.

ایلنا - سمنان: امام جمعه شاهرود در نشست شورای همفکری و اندیشه سازمان بسیج طلاب و روحانیون گفت: خط توطئه دشمنان با تصمیم شورای نگهبان کور شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: حضور در انتخابات تجلی حماسه سیاسی ملت ایران است و باید تلاش شود تا همگان در این تجلی سهیم باشند.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله امروز کشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است که باید توجه لازم به هر دو آن‌ها شود.

امام جمعه شاهرود افزود: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند و به همین خاطر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را بزرگ جلوه می‌دهند و حضور مردم در انتخابات را بی اثر جلوه می‌کنند.

ترابی خاطرنشان کرد: تمام این تلاش‌ها به این خاطر است که امروز ایران اسلامی یکی از قدرت‌های تأثیرگذار در منطقه و بین‌الملل است و پیشرفت‌های علمی و فنی ما آن‌ها را به حیرت واداشته است.

وی تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم با روشنگری خط توطئه دشمنان را کور و مردم را از این توطئه‌ها آگاه کنیم و آن‌ها را برای حضور در صحنه انتخابات آماده کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز