خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نامزدهای ریاست جمهوری در تبلیغات خود سیاه نمایی نکنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۵

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات خود واقعیت را بگویند و سیاه نمایی نکنند.

ایلنا - سمنان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان افزود: نامزدها از فرصتی که صدا و سیما به آنها داده سوء استفاده نکنند و تنها به ارائه برنامه های خود بپردازند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی اظهار داشت: نامزدها در تبیین برنامه های خود کشور را فلک زده و هیچ کاره نشان ندهند و حرفی که دشمن از آن شاد شود بر زبان نیاورند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران بصیرت دارند، اضافه کرد: مردم با بصیرت نامزدهای سوء استفاده کننده را نمی پذیرند.

شاهچراغی به برنامه نامزدها در عرصه های مختلف اشاره و تصریح کرد: تاکید برنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر اقتصاد است اما باید بدانند اقتصاد بدون فرهنگ مناسب کارساز نیست.

وی با اشاره به توجه امام خمینی(ره) به مساله انتخابات، خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی از مردم خواستار حضور پای صندوق های رای و انتخاب اصلح بود.

وی از بی توجهی به فرهنگ دینی در برنامه نامزدهای ریاست جمهوری انتقاد و اضافه کرد: در برنامه این افراد هیچ حرفی در مورد مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن و برخورد با بدحجابان و بی عفت ها گفته نمی شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی است، گفت: فرهنگ باید جلوتر از بقیه چیزها باشد.

وی به اتفاقات کشور سوریه اشاره کرد و افزود: مساله سوریه مساله جهان اسلام است و مشکل امروز کشور سوریه راه حل نظامی ندارد و باید از در مذاکره سوریه به امنیت برسد.

امام جمعه سمنان با اشاره به واقعه 15 خرداد، این واقعه را دارای ریشه ای عاشورایی و بر پایه پیروی از ولایت فقیه دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز