خبرگزاری کار ایران

با آغاز فصل تابستان؛

نظارت بر مراكز ارائه خدمات گردشگری استان سمنان تشدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۴

جانشین استاندار و دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان سمنان از تشدید نظارت بر مراكز ارائه خدمات گردشگری این استان خبر داد.

ایلنا: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان سمنان اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان و سفرهای تابستانه و با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، نظارت بر مراکز ارائه خدمات گردشگری استان سمنان افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، حمید یزدانی گفت: بر این اساس، واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی به نصب نرخ نامه و پروانه بهره‌برداری، رعایت نظافت یخچال‌ها، انبار، محوطه، استفاده از قبله‌نما، رحل قرآن، استفاده از مهر و جانماز و قرآن سالم در نمازخانه‌ها و به طور کلی آماده کردن فضا و مرکز خود برای ایام تابستان و ارائه خدمات مطلوب به مسافران ملزم شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: در حال حاضر ۳۷ واحد پذیرایی بین راهی و ۲۳ مرکز اقامتی در استان سمنان شامل۹ هتل، یک هتل آپارتمان، هفت مهمانپذیر، سه مرکز اسکان موقت و سه کمپ گردشگری آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند.

مسافران و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را با شماره پیامک ۳۰۰۰۶۴۱۸ و یا با شماره تلفن ۳۳۰۰۲۲۰ (دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر) به اطلاع کار‌شناسان و بازرسان ستاد تسهیلات سفر استان سمنان برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز