خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر خبر داد؛

افتتاح کتابخانه تخصصی مداحان شهرستان مهدیشهر

کد خبر : ۸۵۲۸۹

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از افتتاح دومین کتابخانه تخصصی مداحان استان سمنان در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر ضمن اشاره به افتتاح دومین کتابخانه تخصصی مداحان استان سمنان در مهدیشهر افزود: در دست گرفتن آسان منابع معتبر جهت استفاده مداحان، تشویق و ترغیب به مطالعه و بالا رفتن سطح آگاهی آن‌ها از مهم‌ترین اهداف افتتاح این کتابخانه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام غلامرضا زاهدی تصریح کرد: مداحان اهل بیت (ع) باید از نظر ظاهر و حتی باطن مورد نظر اهل بیت (ع) باشند و قدر و منزلت خودشان را بدانند.

زاهدی اظهار داشت: در هرخانه‌ای که ذکری از اهل بیت (ع) شود، خدای باری تعالی و ملائکه به آن خانه نظر و اهل آن خانه مورد رحمت خداوند متعال قرار می‌گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر افزود: مداحان باید اخلاق و منش اهل بیت (ع) را الگوی خویش قرار داده و در مداحی خود به جای صحبت از رخسار و خال و خط و ابروی معصومین (ع) از زهد، تقوا، کرامت، رشادت، سجایای اخلاقی ائمه (ع) سخن بگویند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این کتابخانه بالغ بر ۳۰۰ جلد کتاب شامل مقتل، زندگی نامه ائمه اطهار (ع)، آشنایی با سبک‌ها و دستگاه‌های موسیقی و... وجود دارد خاطر نشان کرد: با افتتاح کتابخانه تخصصی مداحان انشاالله نیازهای فکری مداحان شهرستان تا حدودی برآورده و در آینده نیز با حمایت‌های همه جانبه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان این کتابخانه به یکی از مراکز مهم بهره برداری ذاکران و مداحان شهرستان مبدل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز