خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سرخه؛

اوقات فراغت فرصتی مناسب جهت بهره گیری از ظرفیت درونی جوانان است

کد خبر : ۸۵۲۹۰

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سرخه گفت: اوقات فراغت فرصت بسیار مناسبی جهت جذب جوانان و نوجوانان و بهره‌گیری از ظرفیت درونی آن‌هاست.

ایلنا: مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سرخه در مراسم افتتاح پایگاه اوقات فراغت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه اظهار داشت: حداقل شرط انصاف این است که با تبلیغ موثر و ترویج ارزش‌های ناب اسلامی روح جوانان را شاداب و آنان را نسبت به آینده امیدوار کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صادق بخشی با تاکید براستفاده مطلوب از ظرفیت‌ها به ویژه مساجد و هیئات مذهبی اظهار داشت: راه کار اساسی در کارآمدی تبلیغ ژرف طی ایام اوقات فراغت دانش آموزان، رعایت سه محور شور آفرینی، موقعیت‌شناسی و ایمان به هدف است.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سرخه تصریح کرد: اوقات فراغت، بهترین، بارور‌ترین، غنی‌ترین و خلاق‌ترین موقعیت برای رشد و تعالی فرد است تا اینکه شخص به دور از قید‌ها و بند‌ها بتواند خلاقیت خود را به نمایش بگذارد.

بخشی با بیان اینکه در شهرستان سرخه دو پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال ایجاد شده است خاطر نشان کرد: از این دو پایگاه یکی در مسجد امام حسن شهر سرخه و دیگری نیز در مسجد شهید بهشتی روستای لاسجرد مستقر است.

وی در خاتمه تصریح کرد: آموزش قرآن، احکام، اخلاق، عقاید، تفسیر و فعالیت‌های ورزشی، تفریحی و اردویی از جمله موضوعات کلاس‌های پایگاه‌های اوقات فراغت در شهرستان سرخه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز