خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۸

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت به طور هماهنگ و هم زمان به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار اقدام به اجرای «طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۲» (طرح ضیافت) به مدت بیش از یک ماه از تاریخ ۹۲/۴/۴ لغایت ۹۲/۵/۱۸ می‌کند.

ایلنا: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان از 4 تیر ماه خبر داد و گفت: این طرح تا 18 مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: همه ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تقاضا برای خرید برخی از کالا‌ها نظیر موادغذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات روغن و برنج، خرما و شیرینی‌های مرسوم این ماه افزایش می‌یابد و لزوم بازرسی و نظارت بر قیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات در این ایام جهت جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی این قبیل واحد‌ها ضروری به نظر می‌رسد.
به گزارش ایلنا، مهدی یحیایی خاطرنشان کرد: این سازمان به طور هماهنگ و هم زمان به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار اقدام به اجرای «طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۲» (طرح ضیافت) به مدت بیش از یک ماه از تاریخ ۹۲/۴/۴ لغایت ۹۲/۵/۱۸ می‌کند.
وی گفت: بیش از ۱۵۰ بازرس و ناظر افتخاری در مقاطع صبح و بعدازظهر کنترل بازار را به عهده خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز