خبرگزاری کار ایران

در فرهنگسرای کومش سمنان؛

اولین نمایشگاه تخصصی پیشگیری نوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۰۰

اولین نمایشگاه تخصصی پیشگیری نوین (زندگی عاری از اعتیاد) در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد.

ایلنا: مدیرکل بهزیستی استان سمنان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در فرهنگسرای کومش سمنان افزود: ۹۰ اثر در زمینه پیشگیری از اعتیاد در این نمایشگاه برای عموم به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی پهلوان با بیان اینکه بحث اعتیاد و پیشگیری از مهم‌ترین اهداف بهزیستی است عنوان کرد: در این راستا معاونت پیشگیری در بهزیستی مشغول فعالیت است.
وی عملکرد بهزیستی استان سمنان و موسسات تحت پوشش را در بحث پیشگیری از اعتیاد در زمینه محله‌های کارگری، محلات و آموزشی مهم دانست و اظهار داشت: باید در بحث پیشگیری از اعتیاد عاشقانه کار کرد.
پهلوان رویکرد علمی را در بحث پیشگیری از اعتیاد ضروری دانست و گفت: باید تمام صاحب نظران در این عرصه وارد شوند تا با فکر و اندیشه با این بلای خانمانسوز مقابله کنند.
وی اطلاع رسانی از سوی رسانه‌ها را در بحث پیگیری از اعتیاد مهم خواند و افزود: آگاهی در بحث پیشگیری از اعتیاد ضروری است.
مدیرکل بهزیستی با تاکید بر اینکه دوران کودکی بهترین دوران برای یادگیری محسوب می‌شود، اظهار داشت: در مهدهای کودک استان در زمینه پیشگیری از اعتیاد فعالیت‌های گوناگونی انجام شده است. پهلوان از پیگیری راه اندازی کمپ بانوان در استان سمنان خبر داد و گفت: هم اکنون شش کمپ تحت نظر بهزیستی استان سمنان مشغول فعالیت در این استان هستند. در ادامه نیز معاون بهداشتی علوم پزشکی سمنان افزود: مقابله با اعتیاد نیازمند بسیج همگانی است.

جعفر جندقی بحث آموزش در بحث پیشگیری از اعتیاد را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: باید در این زمینه سرمایه گذاری شود.
وی از دستگاه‌های اجرایی خواستار توجه به بحث پیشگیری از اعتیاد شد و گفت: آموزش، نگرش و عملکرد در بحث پیشگیری از اعتیاد مهم است.
معاون بهداشتی علوم پزشکی سمنان در خاتمه با تاکید بر اینکه تمام همایش‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ها باید ارزشیابی شود افزود: با ارزشیابی، تمام نقاط قوت و ضعف شناسایی می‌شود.
شایان ذکر است; این نمایشگاه که با همکاری اداره کل بهزیستی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، شورای هماهنگی مواد مخدر و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد، از هشتم تا سیزدهم تیرماه، صبح‌ها از ساعت هشت تا دوازده و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به مدت یک هفته در فرهنگسرای کومش سمنان به روی علاقمندان گشوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز