خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش وجوانان فارس:

۱۸ پروژه ورزشی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

این هفته ۱۸ پروژه ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ۲۶۶ میلیون ریال از اعتبارات ملی در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.

شیراز - ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان فارس ضمن گفتن تبریک به مناسبت هفته دولت، بیان داشت: در این هفته ۱۸ پروژه ورزشی با هز ینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ۲۶۶ میلیون ریال از اعتبارات ملی در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید غلامرضا کمانه افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها که از مصوبه‌های سفر رهبر معظم انقلاب، دور دوم سفر ریاست محترم جمهور و طرح‌های ملی است، سرانه فضاهای ورزشی استان که پیش از این ۶۹ صدم مترمربع بود، به ۷۱ صدم مترمربع خواهد رسید.

به گفته وی سرانه فضای ورزشی فارس نسبت به برنامه توسعه پیشرفت خوبی نداشته است از این رو لازم است برای شکوفایی بیشتر جوانان این استان پهناور زیر ساخت‌های ورزشی را افزایش دهیم تا به حد نصاب یک متر که در برنامه توسعه اول پیش بینی شده، برسیم.

وی گفت: سیاست ما اینست که کیفیت پروژه‌های ورزشی مورد توجه قرار گیرد و گروه مهندسی اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به این امر دارد تا پروژه‌های عمرانی با حد اکثر کیفیت ممکن و استاندارد در اختیار علاقه مندان به ورزش در استان فارس قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت فیزیکی زمین چمن حافظیه اشاره کرد و گفت: این پروژه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و مقرر شده تا پایان آذر ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

کمانه در خصوص ورزشگاه شش هزار نفری شیراز از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب هم گفت: این پروژه که در زمینی به مساحت ۲ هکتار در بزرگراه حسینی الهاشمی احداث می‌شود مناقصه آن صورت گرفته و پیمانکار هم مشخص شده و اکنون در مرحله تنظیم موافقت نامه با شهرداری هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز