خبرگزاری کار ایران

رکورد دار شنای نابینایان آسیا:

کمیته ملی پارالمپیک حقم را نداد اما از کسی گلایه‌ای ندارم

این برای دومین بار است که کمیته پارالمپیک حقم را نداد و از حضور در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن بازماندم با این حال از کسی گلایه‌ای ندارم.

شیراز - ایلنا: رکورد دار شیرازی شنا نابینایان آسیا گفت: این برای دومین بار است که کمیته پارالمپیک حقم را نداد و از حضور در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن بازماندم با این حال از کسی گلایه‌ای ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، وحید کشتکار افزود: برای تمام ورزشکاران ایرانی درمسابقات پارالمپیک لندن بخصوص شاهین ایزد یار آرزوی موفقیت دارم و با تمام وجودم برای موفقیت این قهرمان ارزنده شنا کشور در لندن دعا می‌کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه کمیته پارالمپیک به این بهانه که رکوردهای من به کسب مدال در پارالمپیک نزدیک نیست، نامم را از فهر ست اعزامی خط زد که پس از اعتراض و پیگیری‌های فدراسیون نابینایان مقرر شد بعد از برگزاری رکوردگیری، نماینده شنا برای پارالمپیک لندن انتخاب شود.

کشتکار بیان داشت: برای شرکت در رکورد گیری تنها دو هفته به من فرصت تمرین دادند و این امر در حالی رخ داد که رقیبم یک سال و نیم در مشهد به تمرینات اختصاصی می‌پرداخت و هرچه تلاش کردیم که در انجام رکورد گیری یک ماه به من فرصت داده شود، کمیته پارالمپیک موافقت نکرد.

این شناگر نابینای تیم ملی افزود: با وجود این شرایط رکوردهای نسبتا خوبی را از خود بر جای گذاشتم و متاسفانه در حالی که از لحاظ کلاس بندی با رقیبم در یک کلاس نبودم، کمیته پارالمپیک بر روی نام من خط قرمز کشید تا برای دومین بار از حضور در پارالمپیک محروم شوم.

کشتکار افزود: در رقابت‌های گوانگ ژو ۲۰۱۰ در ماده ۴۰۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رکورد آسیا را ترقی دادم و در ماده ۱۰۰ متر قورباغه هم به مقام قهرمانی دست یافته و موفق شدم سهمیه حضور در رقابت‌های شنا پارالمپیک لندن را کسب کنم اما با تصمیم مسئولان کمیته پارالمپیک از حضور در این مسابقات حذف شدم.

وی ادامه داد: در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۰ در حالی که به فینال راه یافته بودم به دلیل حضور شنا گر رژیم صهیونیستی در گروهم از رویارویی با این حریف امنتاع کردم وبا افتخار مدال طلا را از دست دادم و با این شرایط اگر در پارالمپیک شرکت می‌کردم شانس حضور در فینال را داشتم.

وی اضافه کرد: اینکه مسئولان می‌گویند رکورد‌هایم به کسب مدال در پارالمپیک نزدیک نبوده جای تعجب و سئوال دارد.

کشتكار ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون نابینایان وکم بینایان، اداره کل ورزش و جوانان فارس و همچنین هیأت نابینایان و کم بینایان فارس گفت: حمایت آن‌ها بیشترین انگیزه را برای تلاش بیشتر به من داده و سعی می‌کنم در رقابت‌های پارآسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی از حیثیت و حقم دفاع کنم و پرچم ایران را به اهتزاز در آورم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز