خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۹ پروژه عمرانی با ۲۲۶ میلیارد ریال اعتبار در شهر شیراز

استان فارس بعد از تهران، بیشترین میزان خون اهدایی در کشور را به خود اختصاص داده است و برای ارائه خدمات مطلوب‌تر، بر اساس مصوبه سفر استانی هیأت دولت، ساختمان جدیدی برای این مرکز در شهر شیراز احداث شده است.

شیراز - ایلنا: ۹پروژه عمرانی با بیش از ۲۲۶ میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار فارس در شهر شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه‌ها استاندار فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سه پروژه برق منطقه‌ای، چهار پروژه آبفای شهری، یک پروژه مربوط به ساختمان انتقال خون و یک پروژه ساخت موزه تخصصی زمین‌شناسی، همزمان به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: پروژه‌های آب و برق در تامین زیرساخت‌های توسعه، تاثیر قابل توجهی دارد و طرح‌هایی که امروز به بهره برداری می‌رسد برای توسعه صنعت و اشتغال زایی و توسعه شیراز بسیار موثر خواهد بود.

حسین صادق عابدین با بیان اینکه مرکز انتقال خون فارس، پایگاهی مطمئن برای جنوب کشور است، افزود: استان فارس بعد از تهران، بیشترین میزان خون اهدایی در کشور را به خود اختصاص داده است و برای ارائه خدمات مطلوب‌تر، بر اساس مصوبه سفر استانی هیأت دولت، ساختمان جدیدی برای این مرکز در شهر شیراز احداث شده است.

وی با تاکید بر اینکه استان فارس در بخش سنگ‌های معدنی قابلیت‌های فراوانی دارد، گفت: باید برای بهره برداری مطلوب‌تر از سنگ‌های معدنی استان برنامه ریزی منسجم تری صورت گیرد تا بتوانیم از تولید و فرآوری سنگ‌های تزئینی و ساختمانی که درآمد مناسبی برای استان به دنبال خواهد داشت، استفاده بهتری ببریم.

استاندار فارس همچنین از تشکیل کارگروهی در زمینه استفاده بهینه از سنگ‌های معدنی استان خبر داد و افزود: باید در راستای ایجاد اشتغال و درآمدزایی بالا‌تر در استان، توجه بیشتری به معادن فارس صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز