خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

وابستگی به نفت و واردات را با تبلیغ کالاهای ایرانی کاهش دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۱

بحث تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران مختص امروز نیست و از گذشته تا کنون ادامه داشته است و دشمن به این نتیجه رسیده که از راه نظامی قادر به مبارزه با مسلمانان نیست.

شیراز- ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به نقش مهم رسانه‌ها در تبیین و اطلاع رسانی ابعاد مختلف کار و تلاش و کسب روزی حلال و سرمایه‌های مشروع اسلامی در استان فارس اشاره کرد و خواستار آن شد تا برای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و بسیج مردم برای همکاری و مشارکت تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمدهمتی بوشهری افزود: بحث تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران مختص امروز نیست و از گذشته تا کنون ادامه داشته است و دشمن به این نتیجه رسیده که از راه نظامی قادر به مبارزه با مسلمانان نیست.

وی ادامه داد: دشمنان می‌دانند که از نظر فرهنگی و جنگ نرم در کوتاه مدت قادر نخواهند بود به اهداف خود دست یابند به همین دلیل امروز به شیوه جنگ اقتصادی از طریق تحریم‌های گوناگون متوسل شده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اظهار داشت: با کمک همگان بویژه اطلاع رسانی به موقع رسانه‌ها و مطبوعات و خبرگزاری‌ها و تبیین ابعاد گوناگون ایجاد و توسعه فرهنگ کار و تلاس و تولید سرمایه ایرانی باید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد تا روز به روز شاهد دستیابی به پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها در عرصه‌های گوناگون در این استان فرهنگ پرور و ادب خیز به عنوان شومین حرم اهل البیت (علیهم السلام) باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری همایش‌هایی مانند «شناسایی راهکارهای فرهنگ کار وتلاش» را در دوران امروز مفید دانست و گفت: این همایش می‌تواند از طریق ارائه مقالات، بحث‌های تخصصی مرتبط، استفاده از نقطه نظرات نخبگان و کار‌شناسان و... ابعاد و قضایای این مهم را برای همگان تبیین کند.

همتی، تاکید کرد که اهالی رسانه و مطبوعات می‌توانند با روشنگری و اطلاع رسانی جامع و کامل مردم را دعوت به مشارکت و همکاری کنند.

به گفته وی، مردم زمانی که با ابعاد موضوع راهکارهای فرهنگ کار و تلاش و همچنین با شیوه و اهداف دشمنان آگاه و آشنا شوند بطور یقین در این عرصه نیز به مانند گذشته حضوری فعال خواهند داشت. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه به تعیین شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اشاره کرد و گفت: نیاز است برای تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب همگان دست در دست هم داده با حمایت از تولیدات ملی و خرید و تبلیغ کالاهای ایرانی، وابستگی به نفت و واردات را کاهش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز