خبرگزاری کار ایران

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس:

جوانان مسجدی به واسطه بصیرت و آگاهی، الگوی همسالان خود هستند

در مساجد ما کارهای فرهنگی و هنری بزرگی روی می‌دهد که چون جوانان با آن آشنایی ندارند و بی‌اطلاع هستند، نادیده گرفته می‌شود.

شیراز - ایلنا: معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس با تا کید بر تاثیر گذاری نمایش آثار هنرمندان جوان مسجدی به مخاطبان، گفت: جوانان مسجدی به واسطه بصیرت و آگاهی درمیان گروههای هم سن و سال خود به عنوان الگو هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حسین کیانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: در مساجد ما کارهای فرهنگی و هنری بزرگی روی می‌دهد که چون جوانان با آن آشنایی ندارند و بی‌اطلاع هستند، نادیده گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: اما این نمایشگاه در این ابعاد برگزاری می‌تواند زمینه حضور جوانان و نوجوانان در مساجد را فراهم کند.

کیانی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی و هنری جوانان در مساجد باید بیشتر به نمایش گذاشته شود، تصریح کرد: آشنایی با اینگونه فعالیت‌ها می‌تواند بر فرهنگ جامعه تاثیرگذار باشد زیرا مساجد محل رویش فرهنگ است.

وی اظهار داشت: آثاری که در کانون‌های فرهنگی هنری و با محوریت مساجد تولید می‌شود چون با محوریت مسجد شکل می‌گیرد سرشار از روح معنوی مناسب با فطرت پاک انسان هاست.

کیانی با اشاره به تاثیر حضور جوانان در مساجد، خاطرنشان کرد: به واسطه ارتباط جوانان با مسجد و روح معنوی حاکم بر آن، می‌توان گفت که جوان مسجدی از جهات مختلف به عنوان یک الگوی مناسب در جامعه شناخته شود.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز