خبرگزاری کار ایران

هاشمی با ایلنا مطرح کرد:

نشست مجمع نمایندگان فارس با احمدی نژاد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۷۸

:در نشست با رئیس جمهور همچنین در رابطه با ارائه تسهیلات در راستای احداث راه آهن فارس -خوزستان نیز بحث هایی را مطرح می‌کنیم.

ایلنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست مجمع نمایندگان استان فارس با رئیس جمهور در عصر فردا خبر داد.

سید عنایت الله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا اظهار داشت: نشست فردا به درخواست اعضا صورت گرفته است.

وی  افزود: در این راستا صبح امروز نمایندگان با استاندار و معاونین استان فارس نشستی را برگزار کردند و پیرامون مسائلی که قرار است فردا در نشست رئیس جمهور مطرح شود تعاملاتی با مسولان استان صورت گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست صبح امروز با استاندار و معاونین استان فارس به این نتیجه رسیدیم که فردا در نشست با رئیس جمهور در رابطه با ارائه تسهیلات در راستای امکانات کشاورزی استان فارس که از قطب های بزرگ کشاورزی محسوب می شود گزارشی را ارائه دهیم و مطالبی را مطرح کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: در نشست عصر فردا با رئیس جمهور نیز در رابطه ارائه تسهیلات در راستای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیز صحبت هایی را مطرح خواهیم کرد.

هاشمی در ادامه بیان کرد:در نشست با رئیس جمهور همچنین در رابطه با ارائه تسهیلات در راستای احداث راه آهن فارس -خوزستان نیز بحث هایی را مطرح می کنیم.

وی گفت: در نشست با رئیس جمهور پیرامون ارائه تسهیلات بانکی به بنگاهها و  واحد های تولیدی کوچک اقتصادی زود بازده نیز صحبت هایی را ارائه خواهیم کرد.

عضو کمیسوین صنایع ومعادن مجلس اظهار داشت:اعضای مجمع نمایندگان استان فارس با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در این شرایط اقتصادی مخالف هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز