خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس:

۱۴۵۱واحد روستایی مسکن مهر به بهره برداری رسیده است

کد خبر : ۴۱۷۹۵

از هفته دولت تاکنون ۵۸۶۷ واحد مسکن مهر را تمام کرده‌ایم این درحالی است که در شهر‌های زیر ۲۵۰۰۰ نفر که بالغ بر ۸۴ شهر می‌شود تعداد ۱۶۷۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

شیراز- ایلنا: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: از هفته دولت تاکنون ۵۸۶۷ واحد مسکن مهر را تمام کرده‌ایم این درحالی است که در شهر‌های زیر ۲۵۰۰۰ نفر که بالغ بر ۸۴ شهر می‌شود تعداد ۱۶۷۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است.
به گزارش ایلنا ازشیراز، علی نقی لقمانی صبح امروزودر جمع خبرنگاران افزود: سهم آورده متقاضیان این واحد‌ها مبلغ ده میلیون تومان بوده و بیست میلیون تومان نیز در قالب وام مسکن پرداخت شده است. وی متراژ این واحد‌ها را ۱۰۰ متر مربع اعلام کرد.
وی در خصوص واحدهای روستایی نیز گفت: در سال جاری ۱۴۵۱ به بهره برداری رسیده است، که این واحد‌ها با مبلغ دوازده میلیون و پانصد هزار تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد به صورت قرض الحسنه ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.
لقمانی بابیان این مطلب که متراژ واحد‌های مذکور ۹۶ متر است، افزود: سهم آورده متقاضیان ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان بوده و به دلیل حضور مردم از ابتدا تا انت‌ها کار ساخت از سرعت بسیار خوبی برخوردار بوده و نقش بنیاد تنها نظارت و تامین تسهیلات و پشتیبانی فنی بوده است.
وی تصریح کرد در بخش عمران روستایی اجرای طرح هادی با فلسفه ومبنای ارتقاء سطح محیط زندگی و بهبود در امر رفت وآمد در روستا و اجرای پروژه‌های عمرانی مانند جدول گذاری، پیاده رو و آسفالت، مهار آب‌های سطحی ودفع فاضل آب و جابجایی تیرهای چراغ برق وساخت پارک محله‌ای را دنبال کردیم.
علی نقی لقمانی گفت: از هفته دولت تا امروز که در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم ۵۴۱۲ خانوار با مبلغ ۳ میلیاردو ۸۴۵ میلیون توان تامین شده از اعتبارات استانی در ۲۱ روستا از ۱۶ شهرستان استان از طرح فوق بهره‌مند شده‌اند و در حال حاظر در سطح استان روستای بالای ۵۰ خانوار که فاقد طرح هادی باشد نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز