خبرگزاری کار ایران

نایب رییس انجمن کشتی آلیش استان فارس خبر داد:

یک طلا و یک برنز سهم کشتی آلیش فارس از قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۳

با توجه به اینکه هم خانمها و هم آقایان می توانند در این رشته فعالیت کننداین رشته،رشته ای مدال آور و افتخار آفرین محسوب می شود.

شیراز- ایلنا: نایب رییس انجمن کشتی آلیش استان فارس با بیان اینکه این ورزش از جمله ورزشهای ملی است که ریشه در سنت و پهلوانی کشورمان دارد،از کسب یک مدال طلا و یک برنز توسط کشتی گیران بانوی استان فارس،درمسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از شیراز، امین رستمی افزود: با توجه به اینکه هم خانمها و هم آقایان می توانند در این رشته فعالیت کننداین رشته،رشته ای مدال آور و افتخار آفرین محسوب می شود.

وی ادامه داد،کمتر از یکسال است که به همت جمعی از ورزشکاران و قهرمانان کشور و با مسئولیت آقای کاظم ناصر، انجمن کشتی آلیش را در استان فارس آغاز بکارکرده است.

رستمی افزود: در طی این مدت فعالیتهای زیادی از جمله برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری برای خواهران و برادران و نیز برگذاری مسابقات قهرمانی استان خواهران و برادران و همچنین کلاسهای آموزشی تمرینی اشاره نمود که با استقبال علاقمندان مواجه و با کیفیت و کمیت قابل توجهی برگزار شد.

به گفته وی زحمات و خدمات صادقانه اعضای انجمن در اولین دوره شرکت در مسابقات قهرمانی کشور بانوان در اصفهان با کسب مدال طلای وزن 70- کیلو گرم توسط خانم مریم احمدی و مدال برنز وزن 63- کیلو گرم خانم فاطمه پرندک به ثمر نشست.

رستمی با اشاره به اینکه ا انجمن کشتی آلیش،در استان فارس نوپا بوده و از امکانات و پشتوانه مالی بسیار کمی برخوردار است  را خواستار شدو افزود:این توجه موجبات تشویق و ترغیب جوانان را جهت جذب در عرصه های ورزشی علی الخصوص کشتی آلیش فراهم می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز