خبرگزاری کار ایران

با راه‌اندازی شهرداری منطقه ۱۰؛

مشکلات گویم و دوکوهک برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۱

براساس تصمیمات اولیه در حال حاضر شهرداری منطقه 6 در گویم و دوکوهک به ارائه خدمات به مردم خواهد پرداخت و در آینده‌ای نه چندان دور و با راه اندازی شهرداری منطقه 10 شیراز ضمن گسترش خدمات شهری، شاهد روند رو به رشد حل مشکلات و مسائل شهروندان در گویم و دو کوهک خواهیم بود.

 ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی شهرداری منظقه 10 در شیراز، مشکلات شهروندان ساکن در گویم و دوکوهک با سرعت بیشتری برطرف شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حمیدرضا اسماعیلی در حاشیه جلسه هماهنگی مدیران دستگاه های خدمات رسان و نمایندگان مردم گویم و دوکوهک با محوریت بررسی و حل مشکلات شهروندان در این مناطق اظهار داشت: با توجه به الحاق روستاهای گویم و دوکوهک به شهر شیراز دستگاه های خدمت رسان نیز با تلاش مضاعف به مردم شریف این مناطق و خدمت رسانی شایسته‌ای را خواهند داشت.
اسماعیلی گفت: براساس تصمیمات اولیه در حال حاضر شهرداری منطقه 6 در گویم و دوکوهک به ارائه خدمات به مردم خواهد پرداخت و در آینده ای نه چندان دور و با راه اندازی شهرداری منطقه 10 شیراز ضمن گسترش خدمات شهری، شاهد روند رو به رشد حل مشکلات و مسائل شهروندان در گویم و دو کوهک خواهیم بود.
اسماعیلی همچنین به پیگیری های فرمانداری شیراز اشاره کرد و گفت: در خصوص راه اندازی شهرداری منطقه 10 شهرداری در شیراز فرمانداری از طریق شهرداری و شورای شهر شیراز موضوع را در حال پیگیری است و امیدواریم در اسرع وقت نسبت به انجام این مهم تلاش هایی صورت گیرد تا مشکلات مردم و شهروندان با پیگیری و سرعت بیشتری حل و فصل شود.
معاون عمرانی فرماندار شیراز همچنین در خصوص رساخت و سازهای خارج از طرح هادی در مناطق گویم و دوکوهک اشاره و اظهار کرد: بر اساس تصمیم های اتخاذ شده، مقرر شد شهرداری با انتخاب مشاور ذیصلاح نسبت به تهیه طرح جامع در این مناطق و الحاق آن به محدوده قانونی شهر شیراز براساس مقررات در اسرع وقت اقدام کند.
وی در بخش پایانی از سخنان خود، آغاز عملیات عمرانی، زیر سازی، جدول گذاری، احداث پارک محله ای و آسفالت معابر در گویم و دوکوهک را به شهروندان ساکن در این مناطق خبر داد و اعلام کرد کارگروه بررسی مسایل و مشکلات روستاهای گویم و دوکوهک بصورت ماهیانه جلساتی را برای رفع مشکلات برگزار می کند و و اجرای مصوبات این جلسات و رفع مشکلات مذکور را در دستور کار خود قرار می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز