خبرگزاری کار ایران

محمد نبی رودكی خبر داد:

آغاز رسمی فعالیت‌های ستاد مردمی قالیباف در فارس

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۶

نماینده اول مردم شیراز در مجلس هفتم، با تشریح برخی از برنامه‌های تدوین شده محمد باقر قالیباف،برای مدیریت در قوه مجریه کشور،آغاز رسمی فعالیت‌های ستاد مردمی این کاندیدای ریاست جمهوری را در فارس اعلام كرد.

 ایلنا: نماینده اول مردم شیراز در مجلس هفتم، با تشریح برخی از برنامه های تدوین شده محمد باقر قالیباف،برای مدیریت در قوه مجریه کشور،آغاز رسمی فعالیت های ستاد مردمی این کاندیدای ریاست جمهوری رادرفارس اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدنبی رودکی برای مردم فارس و شیراز، یادآور روزهای رشادت و ازخود گذشتگی ایام جنگ است و مردم شیراز،ازمیان نمایندگان‌شان در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، این فرمانده ایام جنگ لشگر 19فجر را راهنوز هم به اسم "حاج نبی" صدا می کنند.

محمدنبی رودکی در جلسه ای که با حضور اصحاب رسانه در دفتر ستادمردمی قالیباف درفارس تشکیل شد،ضمن تشریح برخی از برنامه های شهردارکنونی تهران برای تصدی پست ریاست جمهوری یازدهم به برخی شبهات نیز پیرامون وی پاسخ گفت.

از پامنبری شهید هاشمی نژاد تا شاگردی رهبری

وی در ابتدا با اشاره به گوشه‌ای از فعالیت‌های محمد باقر قالیباف درقبل از انقلاب،از وی به عنوان یکی از پامنبری‌های شهید هاشمی نژاد یاد کرد که در ایام جوانی،درس اخلاق را نزدمقام معظم رهبری تلمذ کرده است.

به گفته رودکی با شروع جنگ تحمیلی قالیباف به جبهه های جنگ اعزام می شود و باب آشنایی وی با این کاندیدای ریاست جمهوری از همین نقطه باز می گردد. رودکی از شهیدان باکری،همت و صیادشیرازی به عنوان دوستان نزدیک و مشترک خود و قالیباف یاد کرد و افزود:جا ماندن از قافله شهدا باعث نشد تا قالیباف روحیه شهادت طلبی و جهادگری خود را از دست دهد.چرا که وی پس از جنگ، در جبهه سازندگی در کشور مشغول به کار شد.

نماینده اسبق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی،از سدکرخه، راه آهن مشهد سرخس، پروژه گاز رسانی به 5 استان مرکزی کشور و..به عنوان یادگارهای دوران حضور قالیباف در قرارگاه سازندگی خاتم یاد کرد و افزود: کارنامه درخشان قالیباف در قرارگاه خاتم، نیروی هوایی سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و... اسناد متعددی را به جای گذاشته است که اکنون می توان از وی به عنوان یک مدیر توانمند با روحیه جهادی یاد کرد.

نیروی انتظامی و18تیر 78

نبی رودکی در ادامه و در دفاع از عملکرد فرمانده وقت نیروی انتطامی در درگیری های 18 تیر سال 78 در کوی دانشگاه تهران گفت:علیرغم اینکه در آن زمان توسط مقامات امنیتی، دستور و اجازه شلیک تیر به نیروی انتظامی داده شده بود،قالیباف با مدیریت صحیح بر بحران ایجاد شده،بدون سلاح و زور این قائله را مدیریت کرد تا بحث فرهنگ محوری را در پلیس نهادینه کند.

وی ادامه داد:در آن زمان قالیباف به رییس پلیس وقت تهران بزرگ دستور می‌دهد که هیجکس حق ندارد به سمت دانشجویان تیر اندازی کند و این قائله باید بدون خون ریزی تمام شود.

رودکی افزود:زمانی که قالیباف به طلایی دستور می دهد برای دانشجویان سخنرانی کند،خود به میان دانشجویان می رود و بدون اینکه شناخته شود نظاره گر عملکرد پلیس در این بحران می‌شود.

فرمانده اسبق لشگر 19فجر در ادامه به شدت از عملکرد قالیباف در نیروی انتطامی دفاع کرد و افزود:در دوران مدیریت قالیباف در نیروی انتطامی،تغییری بنیادی در این نیروایجادشدو پلیس به معنی واقعی کلمه شخصیت پلیس را پیدا کرد.

رودکی در ادامه افزود: هنوز هم بسیاری از ما به یاد داریم که ناوگان حمل و نقل نیروی انتظامی در آن دوران را پیکان های ساخته شده در سالهای قبل از انقلاب تشکیل می داد و اگر متهمی قرار بود به جایی دیگر منقل شود، می‌بایست با تاکسی و هزینه شخصی خودمتهم انتقال داده می شد،اما با ورود بنزهای الگانس به این نیرو،شکل و شمایل زیبایی به این بخش نیروی انتظامی داده شد.

قالیباف و فامیل سالاری

فرقی نمی‌کند چپ باشد یا راست،اگر در چارچوب رهبری و نظام باشد و توان مدیریتی داشته باشد از او استفاده می کنم،این جمله ای بود که رودکی از قول قالیباف بیان کرد و درپاسخ به شبهاتی پیرامون استفاده بیش از حد وی از مدیران فامیلی در شهرداری تهران گفت:یکی ازاعتقادات قالیباف استفاده از توان مدیریتی تمامی گروه هاست.

رودکی به پست های مدیریتی در شهرداری تهران اشاره کرد و افزود:قالیباف برای اولین بار یکی از برادران اهل سنت که از اهالی سنندج هست را به عنوان رییس سازمان اتوبوسرانی تهران گمارده است و یا یکی دیگر از شهرداران مناطق 22گانه تهران یکی دیگر از برادران اهل سنت است که این نشان از اعتقاد قالباف به خرد جمعی و استفاده ازتوان تمامی گروه‌ها دارد.

به گفته وی درفراوانی مدیرانی خراسانی در شهرداری تهران حدود 6 درصد است.

درشرایط تحریم هم می شود کار کرد

رودکی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در چندین سال اخیر از نظر دستگاه های نظارتی، عملکرد مالی شهرداری تهران،عملکردی شفاف و درخشانی بوده است افزود:خرید واگن مترو و تجهزیرات وارداتی، باز کردن ال سی های مختلف و... همه و همه در دوران قالیباف در شهرداری تهران رخ داده است که این نشان می دهد در شرایط تحریم هم می‌شود کارکرد و گناه تورم وگرانی و کمبود رابرگردن تحریم ها و دیگران هم نیانداخت.

بر اساس این گزارش رودکی، علی نجات رابه عنوان جانشین خود در ستاد مردمی قالیباف، فرهاد فروهی به عنوان مسئول امور رسانه و مکارم را نیز به عنوان مسئول ستاد جوانان این ستاد در فارس معرفی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز