خبرگزاری کار ایران

قدرانی ستاد انتخاباتی حسن روحانی از ایجاد شور حسینی مردم فارس

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۵۶

حضور پرشور و بی‌نظیر مردم فهیم و بزرگوار فارس دردیدار با حسن روحانی، باردیگر نشان از باور عمیق مردم این خطه از ایران اسلامی از اعتدال دررفتارو اصلاح طلبی در روش‌ها داشت.

شیراز-ایلنا: سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان فارس از ایجادشورحسینی مردم فارس در شب میلاد سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) و در دیدار با این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری قدرانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی اکبر صفوی گفت: حضور پرشور و بی نظیر مردم فهیم و بزرگوار فارس در دیدار با حسن روحانی، بار دیگر نشان از باور عمیق مردم این خطه ازایران اسلامی ازاعتدال دررفتارو اصلاح طلبی درروش‌ها داشت.

وی ادامه داد: بدون شک این اجتماع عظیم وسردادن شعار‌های زیبا و  پر مفهوم پیام بزرگی به همه ایرانیان و همه جهان داشت که قطعا موجب عزت و سرافرازی و افتخار ایران و ایرانی می‌باشد.

صفوی در بخش دیگری از سخنانش از زحمات نیروی انتظامی و برقرارکنندگان نظم و امنیت محل برگزاری این همایش نیز قدرانی کرد و افزود: شعارهای حامیان روحانی در تشکر از عملکرد این عزیزان گواه رضایت مردم از نیروی انتظامی در این گردهمایی داشت.

وی در پایان بار دیگر از مردم فارس به خاطردرک بالا از شرایط کنونی کشورقدرانی کرد و افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رای ضمن خلق حماسه سیاسی دیگر، افتخار و عزتی تاریخی را برای کشور و مردم به ارمغان خواهد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز