خبرگزاری کار ایران

رییس شورای سیاست گذاری ستاد روحانی درفارس:

مردم فارس نشان دادن گه گفتمان اعتدال واصلاح طلبی همچنان زنده و پویاست

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۷۹

مردم فارس با حضور خود باردیگر اعلام کردند که همواره برای خلق حماسه ای دیگر که تضمین کننده آینده ی کشورومردم است آماده اند.

شیراز-ایلنا:رییس شورای سیاست گذاری ستادحسن روحانی در استان فارس ضمن قدرانی از مردم این استان درمیزبانی ازاین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:حضورخودجوش عشایروقشقایی های مقیم شیراز،مردم شهرستان های مختلف و...نشان دادکه هنوزهم گفتمان اعتدال و توسعه واصلاح طلبی در کشورزنده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز،سید میراعظم هاشمی افزود:مردم فارس با حضور خود باردیگر اعلام کردند که همواره برای خلق حماسه ای دیگر که تضمین کننده آینده ی کشورومردم است آماده اند.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم فارس برای شرکت در انتخابات 24 خرداد،افزود: اکنون جهان چشم به کشور ما دارد ومشارکت و حضور مردم در امور سیاسی وبالابودن میزان حضور مردم در انتخابات که نماد مهم دموکراسی‌‌، مردم سالاری است‌‌،می تواندنگاه جهانیان را به کشور ما عوض کند.

هاشمی با اشاره به حمایت گسترده گروه های مختلف اعتدالگرا واصلاح طلب و همچنین آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی از کاندیداتوری حسن روحانی گفت:مطمئن هستیم که حماسه ای دیگر درراه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز