خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز تاكید كرد؛

اعلام نتایج انتخابات شهرصدرا پس از پایان بررسی‌ها

کد خبر : ۸۲۷۳۱

با توجه به گزارش‌هایی كه در خصوص بروز تخلفاتی در روند انتخابات شهر جدید صدرا، رسیده است، اعلام نتابج نهایی منوط به تكمیل بررسی‌ها خواهد بود.

شیراز- ایلنا:فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: با توجه به گزارش‌هایی كه در خصوص بروز تخلفاتی در روند انتخابات شهر جدید صدرا، رسیده است، اعلام نتابج نهایی منوط به تكمیل بررسی‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، جواد زرین‌كلاه با بیان اینكه رای مردم امانتی نزد مسئولان و دست‌اندركاران برگزاری انتخابات است، گفت: به هیچ عنوان اجازه هیچ‌گونه تخلفی داده نشده و نمی‌شود.

زرین‌كلاه گفت: گزارش‌های رسیده از شهرصدرا در خصوص تخلف برخی كاندیداها است نه دست‌اندركاران برگزاری انتخابات.

فرماندار شیراز با قدردانی و سپاسگذاری از مردم شهرستان شیراز به واسطه حضوری گسترده و تاثیرگذار در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، گفت:‌ نتایج شوراهای اسلامی شهرهای شیراز، زرقان، داریون، لپویی و خانه‌زنیان پس از تایید هیئت‌های اجرایی و نظارت رسما اعلام و اعضاء اصلی و علی‌البدل براساس تعداد آرا مشخص و معرفی شدند.

وی بابیان اینكه در انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری برخی از ستادهای كاندیداها، كاملا در چهارچوب قانون عمل كردند، تصریح كرد: امیدوار هستیم هرچه سریع‌تر و با نهایی شدن تخلف‌های گزارش شده در انتخابات صدرا، نتیجه اعلام شود، لذا همه باید با پرهیز از دامن زدن به شایعات، تنها اخبار صحیح، مستند و معتبری كه رسانه‌های رسمی و معتبر به نقل از مسئولان منتشر می‌كنند را مد نظر قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز