خبرگزاری کار ایران

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن:

اوج توفیق طرح هادی روستایی مشارکت مردم است

asdasd

تا کنون تمامی پروژه‌های اجرا شده در مناطق روستایی با مشارکت مستقیم مردم به سرانجام رسیده است و این عامل باعث سرعت وافزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی و مسکونی خواهد بود.

 ایلنا - شیراز: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: اجرای موفق پروژه‌های عمرانی در روستا‌ها به همت و مشارکت مستقیم روستاییان بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد رضا شاملو در سفر به شیراز و بازدید از پروژه‌های عمران روستایی فارس روند اجرای پروژه‌های طرح هادی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تا کنون تمامی پروژه‌های اجرا شده در مناطق روستایی با مشارکت مستقیم مردم به سرانجام رسیده است و این عامل باعث سرعت وافزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی ومسکونی خواهد بود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در استان فارس اجرای طرح هادی، مطالعه و تهیه این طرح برای رشد وشکوفایی مناطق روستایی از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

وی افزود: برای ۱۷۵۰روستا طرح هادی تهیه شده است واز این تعداد در ۷۳۶ روستا طرح هادی به مرحله اجرا درآمده است.
معاون عمرا ن روستایی بنیاد مسکن کشور همچنین از بازنگری ۵۰طرح در مناطق روستایی خبر داد وگفت: این تعداد طرح به لحاط ویژگی‌های مهم مناطق روستایی مورد بازنگری قرار می‌گیرد تا نتایج بدست آمده از اجرای هر طرح در دراز مدت باعث رشد مناطق روستایی به لحاظ اقتصادی اجتماعی گردد.

شاملو با بیان اینکه بر اساس برنامه‌های پیشنهادی در سال جاری ۱۵۰روستا دارای طرح هادی خواهند شد گفت: اجرای طرح هادی در مناطق روستایی دارای اعتبارات ملی واستانی است وتا کنون ۵۴میلیارد تومان اعتبار به اجرای این طرح‌ها در مناطق روستایی اختصاص یافته است.

وی استان فارس را یکی از استان‌های پیش رو در اجرای طرح هادی روستایی عنوان کرد وافزود: این طرح شامل ایجاد فضای عمومی، مراکز محلات، پارک‌های بازی، فضای سبز، جداره سازی وپل سازی با مشارکت مردم به عنوان یک اصل مهم وزیر بنایی دانست.

وی در جمع اعضای شورا‌های اسلامی روستایی یاد آور شد: هر کجا کار خوبی انجام شده وپروژه‌ها با توفیق همراه بوده‌اند، آثار مشارکت مردم درآن یافت می‌شود. مردم در اجرای پروژه‌ها پیش قدم بوده‌اند ودر حفظ ونگهداری آن کوشا بوده وخواهندبود.
به گفته وی، بنیاد مسکن براساس وظایف مندرج درماده۷اساسنامه قانونی ‏‏ کار مطالعه، تهیه واجرای طرح هادی را برعهده دارد و نظارت دقیق براجرای آن از سوی ناظران فنی این نهاد ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز