خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس:

رشادت سربازان گمنام امام زمان(عج)امنیت حوزه داخلی و بین المللی را تامین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۲۱

باید برای ظهور امام زمان (عج) تشنگی ایجاد کنیم هنوز مردم دنیا نمی‌دانند ظهور امام زمان(عج) چه شیرینی‌های دارد، زیرا طعم شیرین عدالت را نچشیده اند.

 ایلنا: مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی فارس،با بیان اینکه، وجود تشکیلات و عناصری به عنوان وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای مراقبت از کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار ضروری است، تاکید کرد: باید برای ظهور امام زمان (عج) تشنگی ایجاد کنیم. هنوز مردم دنیا نمی‌دانند ظهور امام زمان(عج) چه شیرینی‌های دارد، زیرا طعم شیرین عدالت را نچشیده‌اند.

به گارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمدهمتی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با کسب توفیقات مهم در انجام ماموریت‌های محوله بارها مورد توجه ویژه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

وی گفت: بنابر فرموده‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کند که هزاران سرباز گمنام را تربیت کرده است و مجموعه نیروهای اطلاعاتی توانسته‌اند با عملکرد موفق خود در زمینه حفظ کشور از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان موجب آرامش خاطر و اطمینان همه مسوولان شوند.

وی افزود: براساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهمترین افتخار سربازان گمنام امام زمان(عج) این است که امام خمینی(ره) از آنان راضی بود و تلاش مخلصانه آنان را ارج می‌گذاشت.

احمدهمتی، اظهار داشت: شناسایی و دستگیری عوامل بمب گذاری شبکه ترویستی در مراکز پر جمعیت تهران، مبارزه باگروه‌های تروریست وضدانقلاب و براندازی منافقان که دست آنان به خون 17 هزار نفر از بهترین فرزندان این سرزمین آلوده است، جداسازی هوشمندانه معترضان از اغتشاشگران در جریان فتنه 88 و دستگیری سرکرده گروهک ترویستی'عبدالمالک ریگی' بدون کمک سازمان‌های جاسوسی مقتدر جهان از جمله مهمترین فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در ایران اسلامی به‌حساب می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس انهدام بزرگترین شرکت هرمی در کشور که بیش از 500 میلیارد تومان از مردم اخاذی کرده بود، آزادی دیپلمات ربوده شده ایرانی در پاکستان بعد از 17 ماه اسارت در فروردین ماه سال 89، دستگیری و انهدام شبکه‌های جاسوسی در داخل کشور و صدور اطلاعیه های مختلف برای آگاهی تمام اقشار جامعه از توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را از دیگر عملکردهای شاخص وزارت اطلاعات دانست.

وی گفت: بر اساس بشارت بزرگان و علمای اهل تشیع و تسنن حضرت مهدی(عج) دست به یک انقلاب همه جانبه و فراگیری در سراسر کره زمین خواهد زد و همه مردم از قیام او خوشحال و راضی خواهند شد و انقلاب مهدی موعود(عج) به دنبال یک حماسه عالم گیر و جهانی رخ خواهد داد و حکومت ایشان نه تنها زمینیان بلکه ملکوتیان را نیز در بر می‌گیرد.

همتی بیان داشت: با همت و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) امروز جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب شده که این حقیقت را می‌توان در گزارش نهادهای بین المللی نیز مشاهده کرد و در عرصه داخلی، وزارت اطلاعات اشراف کاملی بر تحرکات سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی دنیا که گروهک‌های تروریستی را وارد خاک ایران می‌کنند، دارد که شاهد این ادعا هم دستگیری این جاسوسان قبل از هر نوع تحرک و انجام ماموریت توسط وزارت اطلاعات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس، دستگیری عاملان ترورهای شخصیتهای علمی و هسته‌ای کشور در کمترین زمان و کشف روابط این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی غرب و رژیم صهیونیستی، هشدارهای لازم برای پیشگیری از به دام افتادن در تورهای سرویس‌های جاسوسی، خنثی سازی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی موساد و سیا، نفوذ و ضربه زدن به شبکه های امنیتی آنان، دستگیری جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی سیا و موساد در کشور به‌خصوص در تهران از دیگر عملکردهای تحسین برانگیز وزارت اطلاعات است.

احمدهمتی ادامه داد: شاید در بیان عملکردهای موفقیت آمیز این وزارت، ذکر تنها یک نمونه از شاهکارهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالله و خاتمه دادن به جنایات آن‌ها کافی باشد که این گروهک تروریستی که از حمایت همه جانبه اطلاعاتی، تسلیحاتی، آموزشی و رسانه‌ای غرب برخوردار بود، از دی ماه 1384 تا چهارم اسفند 1388 در جنوب شرق کشور وحشتناک‌ترین جنایت‌ها را برای مردم این منطقه رقم زد.

همتی تصریح کرد: به همان اندازه که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در برخورد با انواع گروه‌های تروریستی داخلی ومنطقه‌ای کارنامه درخشان دارند، در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی در داخل کشور نیز موفقیت آمیز عمل کرده‌اند و کشف باندهای مفاسد اقتصادی، مقابله و مبارزه با شرکت‌های هرمی و جلوگیری از فعالیت های آنان، مقابله با پولشویی، تاثیرگذاری در ساماندهی اقتصاد و بازار کالا و نرخ ارز از اقدامات مهم وزارت اطلاعات در این عرصه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس، در پایان گفت: نقش وزارت اطلاعات را نمی‌توان در کشف باندهای ثروت و قدرت که بعضا با پیوند همدیگر ضربات مهلکی به اقتصاد ملی زدند، پرونده‌های ارتشاء و اختلاس را نادیده گرفت واینها همه تنهامروری بود کوتاه بر کارنامه مهمترین نهاد اطلاعاتی کشور به مناسبت نیمه شعبان میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) و روز وزارت اطلاعات؛ عزیزانی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، آنها را سربازان گمنام امام زمان (عج) نامیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز