خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز تاکید کرد:

تکریم ارباب رجوع اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باشد

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۳۱

در واقع، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.

ایلنا: فرماندار شیراز گفت: تکریم ارباب رجوع باید اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باشد و در این راستا میزان مراجعه مردم عزیز و فهیم شهرستان شیراز به فرمانداری در رابطه با پیگیری مشکلات قانونی خود با دیگر دستگاه‌ها می‌تواند یکی از ملاک‌های ارزیابی بخشداری‌ها، ادارات و سازمان‌ها در شهرستان شیراز باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد زرین کلاه با بیان اینکه اجرایی شدن مصوبات شورا‌ها و کمیته‌های ۶۴ گانه فرمانداری شیراز توسط دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ اظهار داشت: در سال ۹۱ و ماه‌های ابتدایی سال جاری شوراهای ۶۴ گانه فرمانداری بر اساس جدول زمان بندی شده و با اولویت بر اساس مطالبات مردمی تشکیل و مصوبات آن نیز عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه مدتی به‌دلیل برگزاری انتخابات و اهمیت موضوع تغییراتی در زمان برگزاری جلسات شورا‌ها و کمیته‌های مختلف فرمانداری به وجود آمد؛ تصریح کرد: با پایان یافتن زمان برگزاری انتخابات باید مجددآ شورا‌ها با جدیت بیشتری در راستای حل مشکلات شهرستان شیراز جلسات خود را تشکیل دهند. مهم‌تر از آن اجرایی شدن مصوبات جلسات است که در این راستا چگونگی و میزان اجرایی شدن مصوبات جلسات پیشین توسط دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان شیراز پرداخت و خاطر نشان کرد: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است، که امروزه در دستگاه‌های دولتی مطرح است؛ و در واقع، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.

زرین کلاه اضافه کرد: اساسآ احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است و آن، نیاز نهفته‌ای میان مردم و دستگاه‌های اجرایی بود که این امر در شهرستان شیراز باید اولویت کاری کارکنان و مدیران دستگاه‌های مختلف همچون گذشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در پایان ابراز داشت: تکریم ارباب رجوع باید اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باشد و در این راستا میزان مراجعه مردم عزیز و فهیم شهرستان شیراز به فرمانداری در رابطه با پیگیری مشکلات قانونی خود با دیگر دستگاه‌ها می‌تواند یکی از ملاک‌های ارزیابی بخشداری‌ها، ادارات و سازمان‌ها در شهرستان شیراز باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز