خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شركت سرمایه گذاری و گردشگری كشور:

در سال جاری سفر كارت تخفیف ندارد

کد خبر : ۸۷۰۵۴

نوع فرهنگی كه در كشور ما وجود داشت از جمله مشكلات جذب گردشگر بود كه خوشبختانه امروز نوع نگاه‌ها نیز تغییر كرده است.

ایلنا: مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و گردشگری کشور با بیان این مطلب که قرار است تسهیلات سفر کارت ساماندهی شود گفت: امسال سفر کارت تخفیف ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، امرالله موسوی ظهر شنبه 15 تیرماه در کنفرانس خبری در شیراز گفت: نوع فرهنگی که در کشور ما وجود داشت از جمله مشکلات جذب گردشگر بود که خوشبختانه امروز نوع نگاه‌ها نیز تغییر کرده است.

وی کمبود زیر ساخت‌های گردشگری را بزرگ‌ترین مانع برای جذب توریست در کشور دانست و تصریح کرد: زمانیکه جای مناسب برای میهمانان داخلی در کشور نداریم چگونه می‌توانیم به فکر جذب توریست خارجی باشیم به همین دلیل اولویت اول را به مرمت و بازسازی هتل‌های تحت نظارت این مجموعه گذاشته‌ایم.

نماینده سابق مردم خمین در مجلس افزود: دولت می‌خواهد با تخفیفاتی که به بازنشستگان و کارمندان می‌دهد آن‌ها را راهی سفر کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره مجدد بر لزوم ساماندهی تسهیلات سفر کارت افزود: از جمله کارهایی که توسط این شرکت انجام شد ارایه سفرهای راحت برای بازنشستگان و ارایه سفر کارت با تخفیف برای کارمندان است که طی سال گذشته سه میلیون و ۴۰۰ هزار سفر کارت در کشور توزیع شد.

وی سهم مردم فارس از این تعداد سفر کارت را ۳۵۰ هزار کارت عنوان کرد و افزود: ما به دنبال ایجاد سود برای کسی نیستیم و از گردش مالی به وجود آمده نیز اطلاعی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز