خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت راه و شهرسازی:

وضعیت راه‌های روستایی فارس مطلوب است

asdasd

تسهیل در امر تردد و ایمن سازی محورهای راه‌های روستایی یکی از اهداف مهم و اصلی معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی است.

ایلنا - شیراز: معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: کیفیت راه‌های روستایی در استان فارس مطلوب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، سیدحسین می‌رشفیع امروز در بازدید از راه‌های روستایی سه شهرستان فارس، افزود: تسهیل در امر تردد و ایمن سازی محورهای راه‌های روستایی یکی از اهداف مهم و اصلی معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی است.

وی ادامه داد: از این رو این وزارت راه و شهرسازی نگاه ویژه‌ای به استانهایی دارد که تعداد روستا‌ها در آن زیاد است که استان فارس هم از جمله این استانهاست.

میرشفیع تصریح کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها و وظایف مهم وزارت راه و شهرسازی را تشکیل می‌دهد که شامل احداث، آسفالت و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه گیری آسفالت، خط کشی راه‌های آسفالته، نصب علایم، شانه سازی و پاکسازی حریم راه‌های روستایی است.

براساس این گزارش استان فارس ده درصد از راههای روستایی کشور را در درون خود جای داده که از این لحاظ مقام اول در کشور را نیز داراست.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان فارس از راه‌های روستایی حوزه شهرستان‌های خرامه، مرودشت و سپیدان بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز